12 Reacties

4 jaar geleden

Ik weet het antwoord niet, maar ik zie op forums wel veel mensen die een extra topper op hun matrasje leggen, of een dubbel matras idd. Bij mijn matrasje zat ook nadrukkelijke info over dat ie echt maar één matras moet gebruiken. Heeft te maken met het gewicht van je baby etc. Zal eens kijken of ik de uitleg nog kan vinden.. Ik was juist benieuwd waarom al die mensen dubbele matrassen willen gebruiken 🙊

4 jaar geleden

Ik heb mijn wiegmatras hier besteld. Op maat laten maken ivm oude familiewieg.

4 jaar geleden

Hier staat ook uitleg over de matrasjes. Is bij Babyxpress

4 jaar geleden

Oh excuus.. jij hebt het over een bedje zie ik haha. En ik over een wieg 🙈🙈

4 jaar geleden

Past de hoeslaken om beide tegelijk?

4 jaar geleden

Reactie op Annna87

Ja, past..

4 jaar geleden

Waarom niet het dunne matrasje eruit doen en alleen het Ikea matrasje gebruiken? Denk dat het wellicht qua gewicht niet goed je ofzo? Of dat ze bang zijn dat een iets oudere baby tussen de matrassen kan raken of iets dergelijks?

4 jaar geleden

Reactie op Annna87

Hangt van de maat af. Ik heb 2 totaal verschillende maten dus ook verschillende hoeslakens

4 jaar geleden

Ik weet alleen dat ik als gastouder geen matras extra in het campingbed mocht doen, want daar zouden ze onder kunnen komen ofzo en dan stikken, maar de zijkanten van een campingbed zijn soepel, die van een gewoon bedje niet natuurlijk

4 jaar geleden

Het zal zijn ivm verschuiven of optillen en er tussen gaan liggen. Wat ik mij wel afvraag is hoe dun zijn de matrassen wel niet als je er twee nodig te hebt.