8 Reacties

8 maanden geleden

Hi! Mijn dochter (bijna 2,5) kreeg rond de zes maanden tandjes en verruilde toen de speen voor haar duim. Ze duimt nu vooral rond bedtijd: voor, tijdens en na het slapen. Eerder deed ze het ook wel overdag als ze wat moe was of bij nieuwe situaties (peuterspeelzaal) maar dat zie ik de laatste tijd minder. Ik vind de duim wel makkelijk, vooral als ze klein zijn, je hoeft dan ook niet te denken om een speen😊

8 maanden geleden

Team duim hier! Al vrij snel werd de speen ingewisseld voor de duim. Het enige nadeel lijkt mij het afleren, maar verder vinden wij het prima. Ze is nooit haar duim kwijt en kost geen geld 😃 ze duimt en friemelt aan haar oortjes wanneer ze moe is of even wil chillen. Verder duimt ze dus niet want ze heeft het veel te druk.

8 maanden geleden

Hier ook een duimer. Ze duimt alleen als ze moe is en tijdens het slapen.. Wij laten het lekker gaan.

8 maanden geleden

Ik laat het idd ook heerlijk gaan ! haha. Kunnen jullie je nog herinneren vanaf hoeveel weken/maanden het goed lukte? Ging het slapen vanaf toen ook anders/beter?

8 maanden geleden

Reactie op Amarylles

Ik laat het idd ook heerlijk gaan ! haha. Kunnen jullie je nog herinneren ...
Poe… dat weet ik niet meer. Heb je de sprongetjesapp? Op een gegeven moment gaat die coördinatie een stuk beter. In het begin gaan alle ledematen alle kanten op 😂

8 maanden geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

Poe… dat weet ik niet meer. Heb je de sprongetjesapp? Op een gegeven moment ...
Ik heb even gekeken in de sprongetjesapp voor je. Of bij sprong 2 (11 weken) of sprong 3 (14 weken) gaat dit komen volgens die theorie. Het ene kindje is er sneller in dan de andere maar gezien de leeftijd van je kind zal het vast snel volgen 😃

8 maanden geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

Ik heb even gekeken in de sprongetjesapp voor je. Of bij sprong 2 (11 weken ...
Jaa heb de app idd! We zijn nu bij sprong 2 en het begint idd al wel ieeeets beter te lukken haha.

8 maanden geleden

Reactie op Amarylles

Jaa heb de app idd! We zijn nu bij sprong 2 en het begint idd al wel ieeeet ...
Woep woep, power to the duim 😃