5 Reacties

5 jaar geleden

Dit heb ik ook. Op willekeurige momenten serieuze kokhalzingen zonder dat er daadwerkelijk iets uit komt. Zelfs als ik net iets aan het eten ben en ik kreeg kokhalzingen komt er niks uit. Er zit wel een enorme druk op soms komen de tranen ervan in mijn ogen te staan. Vindt het wel positief dat er toch niets uit komt.

5 jaar geleden

Is het misschien stress reactie door spanningen? Zelf ook buikpijn/brok in m鈥檔 keel gevoel. Heel soms bijna kots neiging. Maar bij mij is het meer door spanningen. Probeer er niet te veel aandacht aan te geven en dan rustig een paar lage buikademhalingen te doen. Succes

5 jaar geleden

Ben je er ook misselijk bij? Ik had er ook last van en veel boeren (voelde me echt een ranzige, lompe kerel). Heb nu Suprimal (advies verloskundige) wat bij mij echt goed helpt tegen de misselijkheid en ook het kokhalzen en opboeren is minder nu mijn maag rustiger is.

5 jaar geleden

Dat heb ik ook volgens mij de druk boven aan je buik is je maag pluzs reflux is maagzuur ... heb de hele dag door en Snachts het ergste, heb al alles geprobeerd, ik heb ook buikpijn erbij opgeblazen buik en rommelende darmen een chaos in mijn buik dus. Misselijkheid erbij ... heb alles geprobeerd en niets hielp me echt heb hoop dat het na de 12 weken beter wordt 馃檹馃徎 hopelijk ook voor jou.

5 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Dat heb ik ook volgens mij de druk boven aan je buik is je maag pluzs refl ...
Heb indd precies t zelfde als wat jij zegt... Kan erdoor ook gewoon niets doen.. voel me gewoon zwak ziek & misselijk 馃ぎ馃ぎ馃ぎ馃ぎ echt vervelend dit.. Indd hopelijk is het gauw voorbij