16 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Iejoor
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar zit er sterk aan te denken om deze of ...
Met alleen een combi oven lijkt mij zo'n apparaat helemaal fijn om te hebben. Ik denk wel dat wij deze machine gaan halen. Maar ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen hiermee. Of met de baby brezza of anderen 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Ana3
Hey,
Ik heb hem aangeschaft. Nog geen ervaring mee maar wel blij dat ik he ...
Wou weten of de WiFi functie ook echt werkt. Als je gaat uittesten kun je dan laten weten of het bevalt? 😅
3 jaar geleden
Ik las op amazon een aantal reacties dat de formule niet altijd helemaal gebruikt wordt in het apparaat, dus dat baby daardoor minder voeding binnen kreeg, denk goed om dat door te lezen voor beide apparaten. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zag het toevallig voorbij komen. Wel mooie apparaten als ze werken lijkt me!
3 jaar geleden
Reactie op Clover21
Ik las op amazon een aantal reacties dat de formule niet altijd helemaal ge ...
Zo iets had ik ook gelezen. Denk ook dat het te maken heeft met goed schoonmaken. Maar goed geen ervaring mee... verder lees ik bijna alleen maar positieve reacties op internet. Was dus benieuwd of er hier mensen zijn die er ook echt ervaring mee hebben. Lijkt mij wel een fijn apparaat als het echt werkt
3 jaar geleden
Hallo, wij hebben 5 jaar gelden de oude versie van de baby brezza aangeschaft. En echt het is ideaal! De kraamhulp was in begin beetje sceptisch over omdat ze het niet kon. De eerste week heb ik het toen ook niet gebruikt, maar uit eindelijk wel en vooral snachts is het een uitkomst. We hadden hem boven gezet dus snachts op een knopje drukken en klaar. Je moet hem alleen wel goed schoonhouden, om wat ze zeggen te voorkomen dat de verkeerde hoeveelheid voeding gedoseerd word. Maar met de nieuwe baby brezza is het volgens mij nog makkelijker en handiger.
één jaar geleden
Reactie op MariaElena
Zo iets had ik ook gelezen. Denk ook dat het te maken heeft met goed schoon ...
Dit apparaat is super! Wij hebben er veel gemak van gehad en onze dochter ook. Flesje binnen een halve minuut klaar en goed op temperatuur. Met name voor de nachtflessen in het begin is het een uitkomst! Onze kraamhulp kende het niet en was er ook weg van. :-)
Goed schoonmaken om de dag en in het begin goed afstellen (zie handleiding) en dan heb je er veel plezier van.
één jaar geleden
Wij hebben kort een babybrezza gehad. Getest hoe het zit met de hoeveelheid poeder die hij erin doet. Maar de hoeveel heden klopten nooit. Iets waar de babybrezza om bekend staat.
Wij hebben hem direct weer verkocht. Nooit weer zo'n apparaat.
Zou me dus wel verdiepen in die ervaring met de easy baby.