6 Reacties

één jaar geleden

Wij hadden dit ook mijn dochtertje heel plakkerig hangen aan mij. ik mocht haar niet neerzetten kon niks doen bleek bij ons hier een doorkomende kies te zijn. Altijd als ze pijn heeft weten we dat nu heel goed. Misschien dat je zoontje ergens last van heeft? Hier is het sinds kort weer normaal. Heeft 3 a 4 weken geduurd!

één jaar geleden

Dochtertje was toen ook 15 maanden kan ook een fase weer zijn hoor!

één jaar geleden

Hier ook heel herkenbaar. Als we ergens op visite gaan dan wilt ze hele tijd op schoot zitten op aan mijn been hangen😅 als ik er niet ben gaat het veel beter. Hopelijk een fase! Ze is ook 15 maanden

één jaar geleden

Mijn zoon is ook 15 maanden, echt precies hetzelfde, plakstrip

één jaar geleden

Hier ook zo'n koalatje. Als ik naar het werk ga, huilen. Als ze bij mij in de winkel komen bestaat papa even niet meer. Dan moet ik haar aanpakken en vasthouden. Ook wel sneu voor mijn vriend. Maar ik ben van mening dat de geborgenheid die ze zoekt bij mij duidelijk en vertrouwd is. Ik ben degene die haar corrigeert Als ze iets niet mag. Ik reageer op dr als ze huilt. Heb een vast schema. Rust, reinheid, regelmaat. Bij papa hoeft ze maar te knipperen en ze heeft iets voor elkaar... wellicht heeft het met elkaar te maken

één jaar geleden

Ohhh gelukkig dat het bij iedereen zo bekend is, vind het wel zo extreem! Hij gedraagt zich soms alsof ik hem maar random altijd ergens achter laat. Papa brengt hem vanavond naar bed en hij is niet te kalmeren, zoo intens verdrietig en wilt dan ook z’n fles niet. Vind dat echt wel moeilijk want ben zo bang dat dit blijft…😮‍💨