7 Reacties
één jaar geleden
Volgens mij is verhoging normaal bij tanden maar tegen de 40 graden niet hoor.. dat is gewoon hoge koorts, zit er niet mogelijk een virus wat de boosdoener is?
één jaar geleden
Hoogte van de koorts zegt niets over de ernst van een ziekte of iets. Behalve als het echt boven de 41 graden komt. Verhoging bij kiezen is wel normaal, maar afweer is minder bij doorkomende kiezen/tanden dus het kan ook zijn dat er een virusje bijgekomen is en dat het lichaam dat aan het opruimen is. Hierdoor krijg je koorts/verhoging
één jaar geleden
Onze dochter had afgelopen zaterdag ineens koorts na haar middagslaap, ook 40°C. Was die ochtend met mijn ouders meegeweest en super vrolijk en opgewekt dus kwam redelijk plotseling aanzetten voor mijn gevoel. De rest van de middag en nacht koorts gehad, kreeg het naar beneden tot 38,5°C met Paracetamol. Inderdaad losjes gekleed geweest in bed, alleen romper en blote benen (wel dikke slaapzak want ik had geen andere). Zondag in de loop van de dag was het weer weg en en ik ontdekte vanochtend toevallig 3(!) doorkomende kiezen, echt al wel ver door. Kan toeval zijn, maar ik denk dat het zeker wel met elkaar te maken heeft. Ze is was en is verder niet ziek of verkouden namelijk.
één jaar geleden
Tegen mij is ooit verteld , door doorkomende tanden en kiezen krijgen ze geen koorts. Wel is hun weerstand vele malen lager, waardoor ze 9 van de 10 keer dus wel ziek worden.. hopelijk is het snel over!