6 Reacties

MOD

één jaar geleden

Heel herkenbaar hoor. Op de opvang eet hij alles. Thuis kan hij naar zn bord kijken, nog niet eens geproefd, zegt nee en schuift het weg. Op de opvang vindt ie macaroni heerlijk. Maak ik thuis letterlijk dat na, hoeft ie t niet. Zonder te proeven! Het is echt dat ze op de opvang met 10-15 kindjes hetzelfde eten en dat ze dan meegaan. Irritant maar ja 🤭

één jaar geleden

Hier net zo! Een periode lang at hij thuis alleen aardbeien. Toen mandarijnen. Nu zijn het druiven 🤓

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Hij krijgt van de opvang fruit en ik geef zelf nog elke dag ook een bakje met blokjes fruit mee (omdat hij thuis geen fruit eet) wat hij dan flink zelf opeet. Hier krijg ik er enkel knijpzakjes in. Ik bied het aan, maar heb me erbij neergelegd, hij krijgt extra door de week om het weekend te compenseren 😅🤣

één jaar geleden

Hier bezwijkt dochter ook onder groepsdruk op de opvang volgens mij 😆. Op de opvang absorbeert ze alles alsof ze thuis nooit wat krijgt. Thuis weigert ze pertinent aardbeien. Ze eet ze overal, kdv, oma, tante, maar thuis niet. Verder at ze eerst zoveel banaan dat we dachten dat ze zelf banaan zou worden. Nu krijgt ze woede-uitbarsting als ze een banaan ziet. Perzik? Als ik zeg dat perzik is, boos en laat ze het liggen. Als ik zeg dat het een appel is met ander smaakje wordt het bord nog net niet afgelikt🤷🏼‍♀️.

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Hier bezwijkt dochter ook onder groepsdruk op de opvang volgens mij 😆. Op ...
Hier ga ik echt stuk om😂

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hier ga ik echt stuk om😂
Ik ook om het dramatische peutergedrag😂.