17 Reacties
3 jaar geleden
Ik ging al met dochterlief met 6 maanden mocht mee in droomvlucht fatamorgana carnaval symbolica moet ze wel kunnen zitten maar ook dat kon al met 6 maanden dus nee hoor zeker de moeite waard we hebben zelfs een abonnement gepakt zo leuk voor die kleintjes en juist meer waar ja samen in kan als gezin dat heb je bij toverland bv al minder ik zeg gewoon doen
3 jaar geleden
Ik ben ook al met mijn zoontje naar een pretpark gegaan (Plopsaland) hij was toen 8 maanden en hebben ons prima gehad!
Hij mocht ook op enkele dingen en genoot er echt van om daar gewoon al te wandelen
3 jaar geleden
Wij wonen er om de hoek en zijn er vaak te vinden met dochter nu 9.5 mnd. Ze mogen echt al wel in wat dingen!
Fata morgana
Autootjes
Droomvluch
Jokie en jet
Draaimolens
Droomvlucht
Trein
Sprookjesbos
Bootjes
Pagode
Dus zou zeggen zeker gaan!
3 jaar geleden
Wij zijn gister geweest (9maanden) top dag gehad! De kleine mag gratis mee. Mocht je zelf ergens in willen hebben veel attracties een babyswap (1 ouder wacht in de rij, de ander wacht buiten de rij met de baby, en dan wissel je bij de uitgang).
Vond het zelf prachtig om te zien hoe de kleine alles beleefd. Attracties waar wij in zijn geweest:
-droomvlucht
- symbolica (3 routes als je wilt)
- stoomcarrousel
- stoomtrein
- carnaval festival
- restaurant van fabula
Waar je vast nog meer in kan
- fata morgana
- misschien de mono rail
- fabula
- bootjes
- pagode
En dan natuurlijk nog het sprookjes bos!
3 jaar geleden
Reactie op Tatje1988
Ik ging al met dochterlief met 6 maanden mocht mee in droomvlucht fatamorga ...
Dankje voor je antwoord ♡
Heel fijn te horen dat je dit al hebt kunnen delen met je dochtertje toen ze 6maandjes oud was.
Ja ik vermoed ook dat Efteling toch veel actracties heeft om met je gezin samen te vertoeven dan meeste pretparken.
Zeker sprookjesbos, grote plus in het Park.
Je hebt wel plopsa land voor de allerkleinste, maar bumba de clown, die geeft me toch wel de kriebels 😆🙈
3 jaar geleden
Wik zijn er nu 3x geweest en onze kleine is 10 maanden.. Het sprookjesbos is hik nog te jong voor, begrijpt hij allemaal nog niet.. Maar het carnavalfestival, de symbolica, de bootjes, de elektrische autootjes en natuurlijk de hele beleving is fantastisch.. Onze kleine man geniet er enorm van
3 jaar geleden
Ik denk ook dat het prima kan, wij kaan in december met de familie naar Disney.
Ik neem wel een draagzak mee voor in de wachtrij, want je mag de kinderwagen vaak niet meenemen.
3 jaar geleden
Ik zag de laatste keer ook moeders die in attracties (zoals Carnaval en Droomvlucht) gingen met hun kindje in de draagzak. Vond ik heel slim.
Verder denk ik eerlijk gezegd dat jullie kleintje er weinig aan heeft, maar zolang jullie er zelf van genieten moet je het natuurlijk gewoon lekker doen.
3 jaar geleden
Dat kan prima, je doet het dan natuurlijk vooral voor jezelf. Wij willen binnenkort naar een pretpark en brengen de kleine dan naar oma. Zij samen een leuke dag met wandelingetjes en kroelen, wij een leuke(re) dag met onze kleuters. Bij ons is het met name zodat we echt aandacht kunnen hebben voor de oudste twee en zij een dagje geen rekening hoeven te houden met een babyritme.
3 jaar geleden
Neejoh is helemaal niet raar! Wij wonen op vrij korte afstand van de efteling en veel vrienden van ons namen de kleine vanaf heel klein al mee naar de efteling! Wij willen binnenkort ook een abonnement halen. Als ons kleintje niet zoveel had gehuild, hadden wij ook al eerder een abonnement gehaald !
Het is zo onwijs mooi en je kan ik best veel dingen met een kindje van 1 jaar. Als is het alleen maar lopen door het sprookjesbos, alles leuke bandjes en animatie voor kindjes of in de bootjes of de trein! Ik weet zeker dat de kleine van jou dat geweldig gaat vinden 🙏
En vooral lekker doen wat jullie willen. De kleine krijgt er zoveel van mee!