22 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Wij zijn naar een fietsenwinkel gegaan en fietsen getest op mijn fiets scheelde het uit me hoofd 6cm tussen een normale fiets en een moederfiets. Ik heb gekozen voor een moederfiets vanwege de ruimte dat ik het fijner vond

MOD

3 jaar geleden

Ik fiets nog niet met mijn zoontje maar wel een fiets gekocht om straks met hem te fietsen. Deze fiets heeft een dubbel standaard, stuurslot en een goede motor (heb zelf goud gekozen ipv zilver). Voor eind april moet ie voor een eerste gratis beurt en laat er dan een zitje op zetten door de winkel 😊 Hij fietst heerlijk! Kan niet wachten om met m'n zoontje samen te gaan fietsen. https://www.gazelle.nl/heavydutynl-c7-hmb

3 jaar geleden

Hier een elektrische bakfiets aangeschaft en geen moment spijt van gehad!! Kan je misschien ook eens naar kijken

3 jaar geleden

Ik zit momenteel ook te kijken naar een ander fiets, momenteel heb ik een sportfiets waar geen zitjes op mogen. Helaas heb ik geen ruimte voor een bakfiets dus momenteel ben ik op moederfietsen aan het oriënteren.

3 jaar geleden

Ik heb een gewone elektrische fiets. Ik ben vrij slank dus heb 2 zitjes erop, m'n oudste achterop en m'n jongste evt voorop. Ik kan opstappen omdat er geen buik in de weg zit. Bij iemand die iets steviger is kan dit nog wel wat lastiger zijn denk ik.

3 jaar geleden

Ik volg...

3 jaar geleden

Ik heb van Stella de elektrische mama fiets. Mijn vriend heeft een gewone elektrische fiets. En ik heb spijt dat ik geen gewone heb gekocht. Die zit veel lekkerder (mbt afstand tot het stuur)

3 jaar geleden

Vandaag bij meerdere winkel geweest. De keuze toch gevallen op een gewone fiets maar wel met stuurslot, dubbele standaard en goede motor. Ik past er prima tussen met een stoeltje voorop en ben best stevig en een mama fiets werd veel te. Dat is zo groot van voor en fietst echt niet relaxt zonder stoeltje voorop. Het is heel even wennen met opstappen maar na drie keer is dit ook geen probleem meer.

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer21

Vandaag bij meerdere winkel geweest. De keuze toch gevallen op een gewone f ...
Welke fiets heb je gekozen? Ik ben ook druk op zoek!

3 jaar geleden

Reactie op Sanne S

Welke fiets heb je gekozen? Ik ben ook druk op zoek!
De gazelle heavy duty! Heerlijke fiets. Twijfelde tussen deze en cortina. Keuze voor deze ivm het vierkante stuur van cortina, heb je toch snel bij je dat stuur bij kleinere draai etc. En daarnaast super mooie fiets in mijn optiek

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer21

De gazelle heavy duty! Heerlijke fiets. Twijfelde tussen deze en cortina. K ...
Die heb ik ook, heerlijke fiets!

3 jaar geleden

Ik ben ook in de winkel wezen proberen, met zitje voorop. Ik vond bij een gewone fiets de instapruimte toch best beperkt. Bij het op- en afstappen zat ik echt met m'n borst tegen het kinderzitje en dat gaf me geen veilig gevoel voor als je ooit onverwachts heel snel moet stoppen ofzo. Het nadeel aan een moederfiets vond ik dan weer dat het echt een groot ding is en dat over een paar jaar als je kindje achterop gaat zitten ook zo lomp blijft terwijl dat niet nodig is. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een gewone elektrische fiets, maar met een extra moederstuur! Ik vind het de ideale oplossing. Het zitje zit daardoor een stuk meer naar voren zodat het op- en afstappen makkelijk gaat. Maar als mijn zoontje achterop gaat zitten kunnen we het normale stuur weer op de fiets (laten) zetten, zodat je niet onnodig met zo'n groot stuur hoeft te fietsen.

3 jaar geleden

Ik heb gekozen voor de Gazelle bloom. ☺️ Ook verkrijgbaar in het zwart.

3 jaar geleden

Hier ook de gazelle bloom, zitjes kun je er zo opklikken van bobike zo blij mee!!

3 jaar geleden

Ik twijfel om een longtail fiets te kopen… 😅

3 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie kiezen om het zitje op het stuur te plaatsen ipv achterop? Mij werd dit afgeraden (moest je ooit vallen is dit gevaarlijker voor het kind werd mij gezegd).

3 jaar geleden

Ik heb vorige week ook een nieuwe fiets gekocht. Wilde geen elektrische… heb in de winkel een proefritje op de moederfiets van Cortina en Gazelle gemaakt. Het is de Gazelle Bloom geworden! Fietste super fijn! Ook zonder fietsstoeltje vond ik de afstand tussen zadel en stuur prima.