8 Reacties

één jaar geleden

Wij gebruiken hem sinds een maand. Het tandenpoetsen zelf gaat nog steeds niet fantastisch maar ze heeft er nu wel lol in. Wij hebben hem van luvion gekocht. Dat was de enige die ik kon vinden die geschikt was vanaf jonge leeftijd.

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Wij gebruiken hem sinds een maand. Het tandenpoetsen zelf gaat nog steeds n ...
Ahh ok! Welke hebben jullie precies? En hoe oud is je kindje?:)

één jaar geleden

Wij gebruiken nu 2 maanden Luvion, ze is meer geïnteresseerd in poetsen en ze gaat nu zelfs (meestal) rustig liggen zodat wij kunnen napoetsen. Ik vind m fijn!

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Ahh ok! Welke hebben jullie precies? En hoe oud is je kindje?:)
Wij hebben degene met verschillende kleurtjes, de 350s. Onze dochter is 17 maanden

één jaar geleden

Wij hebben nu een maand of 3-4 Luvion! Bevalt goed. Nu is poetsen in ieder geval enigszins mogelijk 😅. Andere elektrische tandborstels worden geloof ik pas na 3 of 4 jaar geadviseerd omdat die borsteltjes te hard zijn voor het tandvlees op dit moment!

één jaar geleden

Wij hebben de Luvion een week. Geen succes, hij gilde alles bij elkaar. Dus we zijn weer terug op de hand tandenborstel en we proberen de elektrische later nog eens.

één jaar geleden

Heb ook de Luvion, mijn dochter vindt het nog steeds niks maar heb het idee dat het nu meer doen omdat hij elektrisch is en dus ook werkt als je zelf niet actief poetst. Wel tevreden dus 😊

één jaar geleden

Na het lezen van dit topic de Luvion besteld en wat een verademing! Ze heeft vanochtend 10 minuten lang met die tandenborstel zelf gepoetst😂. Hopelijk blijft het zo want het is altijd een hele strijd hier haha