13 Reacties

3 jaar geleden
Ja ik heb m! Ben er juist erg blij mee. Het groene kussentje mag absoluut niet nat zijn dan is de zuigkracht niet goed, ook moet de kolf goed opgeladen zijn volgensmij. Op youtube zijn er verschillende handige videos te vinden. Die hebben mij geholpen om de kolf optimaal te kunnen gebruiken. Geloof dat dit m is: https://m.youtube.com/watch?v=n8V8fInMORs

3 jaar geleden
Reactie op Aichaxo
Het groene kussentje wordt altijd na 10min kolven al nat bij mij..
Ligt da ...
Hebben we het over dezelfde? Dat ronde groene ding dat op het borstschild zit. Die zou niet nat moeten kunnen worden? Alleen bij het schoonmaken van het schild of bij uitkoken bijv, dan moet je goed afdrogen anders werkt de pomp minder goed.

3 jaar geleden
Ik heb de elvie en ik ben er heel blij mee! Ik kolf maar op halve kracht en dat is goed genoeg voor mij. Ik wel wel ook ontdekt dat alle stukken goed droog moeten zijn en dat de schilden goed moeten passen om een goed vacuüm te krijgen. Dat groene schijfje wordt bij mij ook niet nat.
Er is ook één bh waarmee precies valse lucht wordt gezogen omdat de kolf niet 100% op jaar plaats blijft zitten.

3 jaar geleden
Ik heb hem ook en ben er heel erg blij mee. Ik merk dat je het wel moet opbouwen. Zo had ik in het begin minder 'opbrengst'. Ik twijfelde ook en omdat ik het een beste investering vond, heb ik een kolfconsult gehad. Hier verschillende kolven kunnen proberen (youha, elvie, horigen en medela).

3 jaar geleden
Reactie op anneRox
Ik heb nog een Elvie borstkolf te koop. Nog nooit gebruikt, borstvoeding kw ...
Heeeee hoeveel wil je hiervoor ?!?? 🙂