9 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter is ook van 14 oktober, die lastige fase was hier ook echt heftig aanwezig, we zijn er net uit. Heeft bij ons wel goeie 4 weken geduurd (sprong 8 en 2 kiezen die doorkwamen). Na 4 weken ellende, nu weer een vrolijk meisje, ze is gaan lopen en ze kan weer zelfstandig in slaap vallen. Dus het heeft ook iets gebrscht! Heel herkenbaar dus, maar dit was ook een fase! Sterkte!
2 jaar geleden
Hier ook… maar er speelt ook heel veel: 4e kies, herstellende van buikgriep en nu weer koorts kwamen we achter. Ze is ook zo aan het ontwikkelen op gebied van taal en fijne motoriek. Niet niks zo alles bij elkaar.
De beloofde ‘rust’ zo na 1 jaar is hier ver te zoeken 😂🙊. Voor haar ook gewoon ontzettend sneu hoor maar ik blijf gewoon zó moe.
2 jaar geleden
Check! Zij is van 8 oktober 1 jaar. Ze wil de grond niet raken, anders drama.. ook ziek (oren en valse kroep) en 2 kiezen die doorbreken. Ze zeurt en huilt en wil weer geen flesje meer. Gewoon eten doet ze wel prima. Ik krijg ze soms ook niet getroost, of pas na lang proberen. Hier ook even ten einde raad 😮💨
2 jaar geleden
Hier ook.. van nooit ziek naar 3x in een paar weken tijd. Afgelopen nacht de meest ellendige nacht ooit gehad met hem.. z’n krampjes die hij eerder had leken hier niks meer bij🙈😅 ook weer koorts, ontstoken ogen, bultjes.. morgen naar de huisarts. Hij wil ook niks.. niet bij me zitten maar ook niet spelen. Hij weet zelf niet wat die wil. Hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter en vrolijker.. zo zielig
2 jaar geleden
Ondanks dat het voor iedereen heel vervelend is, ben ik blij wat herkenning te zien bij andere mama's! Gisteren kreeg m'n dochter ook ineens uitslag op haar liefje, dat in combinatie met de hoge koorts die ze eerst had doet vermoeden dat ze de 6de ziekte heeft. Hopelijk is het een fase en is alles straks weer goed als ze weer helemaal fit is en de sprong heeft doorstaan! Alhoewel het nog maar de vraag is wat de kiezen in petto zullen hebben!
2 jaar geleden
Jahoor mijn zoont is volgens mij al 2 maanden verkouden ons de zin de hele tijd of ik een snotneus, hoesten enz enz. In de tussen tijd 2 keer oorontekign geghad waarvoor ab kuur de oren bleven rood ondanks de ab kuur naar de kno arts geweest en als hij zo vaak verkouden de hele tijd van virus naar virus dan herstellen de orne niet goed. Ik jou hem nu een maand thuis van de crèche om te kijken of dit beter wordt en anders in januari buisjes helaas. Sterkte daarmee het is echt zwaar !