13 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik de numsy..... Vast ritueel... Kamertje bijna donker (klein nachtlampje dat brandt) en lichtje aan (fade in, fade out)..... Maar hoor ook boffen met de moonie......
4 jaar geleden
Ik heb zo'n Zazu knuffel maar die gaat helaas niet af op kreunen. Alleen op echt huilen..
Ook stopt de heartbeat automatisch na 10min waardoor mijn dochter schrikt. Hier geen succes
4 jaar geleden
Ik gebruikte ook een moonie knuffel (ik ga 'm verkopen!) maar die gaat automatisch uit na 30 minuten, mijn dochter werd dan weer wakker van de stilte dus heb nu een non stop white noise apparaat aangeschaft. Weet je of je kind goed reageert op witte ruis/hartslag etc? Kan je misschien eerst uittesten met een app!
4 jaar geleden
Reactie op Maraa
Ik gebruikte ook een moonie knuffel (ik ga 'm verkopen!) maar die gaat auto ...
Welk apparaat heb je nu gekocht?
4 jaar geleden
Ik heb ook een moonie gekocht maar weet echt nog niet goed hoe ik hem moet inzetten. We hebben ook een witte ruis apparaat, die hebben we nu aanstaan. Maar dacht bij de opvang of ouders. Lees er altijd over dat het zo fantastisch werkt, maar ik snap het zelf nog niet echt 🤷♀️
Zetten jullie de hartslag aan? Of iets anders?
4 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Welk apparaat heb je nu gekocht?
Ik heb nu de Distinq white noise machine. Je kan de tijd instellen: 30, 60, 90 minuten of oneindig. Er zit een lichtje bij en je kan voor een heleboel geluiden kiezen dus ook de perfecte White Noise voor je kind vinden. Haha ik krijg niet betaald voor deze reclame maar ben er echt oprecht heel blij mee 😂 en maar 34 euro, ik vond die moonie best duur.
4 jaar geleden
Reactie op Mia_89
Ik heb ook een moonie gekocht maar weet echt nog niet goed hoe ik hem moet ...
Wij hebben hem ook, zetten het lampje en de hartslag aan. Bij ieder slaapje. Snachts wordt mijn zoontje wel eens wakker en moet dan een beetje huilen. Dan gaat moonie weer aan. Hij lijkt het te associëren met slapen gaan waardoor het hem lukt zelfstandig weer in slaap te vallen. Ik ben dus erg blij met moonie
4 jaar geleden
Wij hebben Moby de walvis van Flow Amsterdam en het is hier echt een hit. Wij zaten te twijfelen of we het zouden doen, maar zo super blij mee. De hartslag maakt hem echt rustig ❤