7 Reacties

4 jaar geleden

Het hangt er natuurlijk vanaf wanneer je bevalt en hoe lang het duurt. De eerste keer ben ik rond 10.00u bevallen en begonnen de weeën laat op de avond ervoor. Toen heb ik alleen ‘laat’ ontbeten, tussendoor geen behoefte gehad. De andere keer rond 22u begonnen en vijf uur later bevallen. Ook gewoon avondeten op (Mcdonalds) en dus weer niks tussendoor. Zorg dat je wat dingen in je tas hebt van banaan, Breaker, repen, dextro, koek/snoep, vooral ook wat je lekker vindt. En een beetje afwisseling, want je weer niet waar je zin in krijgt.

4 jaar geleden

Reactie op Tribus

Het hangt er natuurlijk vanaf wanneer je bevalt en hoe lang het duurt. De e ...
Die banaan en breaker vind ik een heel goed idee. Die zet ik er zeker bij

4 jaar geleden

Ik ben ook van plan wat mueslirepen in huis te hebben en bananen, dadels en wat cup-a-soup/bouillon. Daarnaast ook iso sportdrank, begreep dat sommigen misselijk zijn en eten niet weg krijgen en dan kom je toch aan je zouten+suikers en energie die je hard nodig hebt!

4 jaar geleden

Ik was ook van alles van plan bij de eerste. Maar zodra de verpleegkundige met het karretje binnen kwam lopen voor het eten heb ik haar heeel snel weggestuurd samen met mijn man die een bordje kreeg opgeschept. Ik werd er kotsmisselijk van. Hij heeft op de gang zijn eten gegeten de arme schat 😅. Verder moest ik echt niet aan eten denken. Volgensmij heb ik ergens tussendoor wel een keer een banaan naar binnen gekregen en een koekje idd maar daar bleef het wel bij. Tip: zorg dat je dingen in huis hebt of mee hebt naar het ziekenhuis kwa drankjes waar veel zuikers in zitten zoals druiven suiker drankjes. Dan geef je jezelf toch even een boost zonder dat je gelijk heel misselijk wordt.

4 jaar geleden

Ik neem niks mee wel voor mijn man🤣 eerste bevalling was alleen maar gefocust op het bevallen. Totaal geen eetlust

4 jaar geleden

Tijdens mijn vorige bevalling heb ik toch wel 1 dadel kunnen eten in 31 uur haha, maar dadels zijn goed!

4 jaar geleden

Ik had wel wat bij me tijdens de eerste bevalling maar niets van gegeten. Dit terwijl ik in de hele zwangerschap elke 2 uur moest eten om niet over te geven. Nu verliep mijn bevalling wel vrij vlot. We gingen in de nacht naar het ziekenhuis en ze rond 13 uur zat ik aan de beschuit met muisjes. Ik had (ook net na de bevalling) echt geen eetlust. Maar ik moest iets eten voordat ik naar huis mocht.