Op het moment staat zowat alles me tegen, vooral avondeten, een paar happen gaan erin en daarna staat het me zo tegen dat ik er bijna van moet overgeven.
Hebben jullie dingen die je nu w茅l graag lust wat liefst ook niet al te ongezond is 馃檲 ben op zoek om dingen in huis te halen die ik dan wel zou kunnen eten maar ik kan mezelf nu echt even niks bedenken nu wat er goed in zou gaan 馃き
Ik ga erg goed op een cup a soupje met een afbakbroodje als ik geen zin heb in "normaal" avondeten. Ook helpt het mij om eerst een glas water te drinken en een paar droge crackertjes voordat ik echt ga avondeten. Maakt mijn maag rustig denk ik. Succes ermee!
Eigenlijk geen idee, ik had toen ik zwanger was van Jasmine echt een hele erge aardbeien op brood verslaving. Nu nog niet echt duidelijk meer trek in iets. Nog wat last van misselijkheid ook馃槄
Hier vooral zin in frisse zoete dingen. Zoals vitalinea vanille pudding. 馃い (Heeft maar 100kcal voor een potje), Yoghurtjes, frambozen, mango鈥檚, fruitsap,...
Ik herken de afkeer van avondeten en zoek ook naar betere tips.. ik heb vanavond wel kippensoep gemaakt, daar had ik al een week zin in en viel erg goed, dus wellicht een aanrader
Afkeer van avond eten herken ik zeker ook. Eigenlijk wil ik het liefst de hele dag alleen maar zoete dingen eten 馃榿 Maar dat kan natuurlijk niet. Ik ga vanavond eens frisse, vegetarische wraps proberen. Ik merk dat ik, als ik wel hartig eet, behoefte heb aan fris en luchtig.
Hier ook hetzelfde, maar groenten soep, groenteschotel met veining kruiden of zout.... Fruit heel veel fruit, nootjes... Vaak eten maar kleine hapjes help mij wel.