65 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga erg goed op een cup a soupje met een afbakbroodje als ik geen zin heb in "normaal" avondeten. Ook helpt het mij om eerst een glas water te drinken en een paar droge crackertjes voordat ik echt ga avondeten. Maakt mijn maag rustig denk ik. Succes ermee!

5 jaar geleden

Wat mij erg hielp was zo鈥檔 cupje appelmoes

5 jaar geleden

Versgeperst sinaasappelsap, alle fruitsoorten en crackers

5 jaar geleden

Cup a soup, yoghurt, ijsjes haha

5 jaar geleden

Eigenlijk geen idee, ik had toen ik zwanger was van Jasmine echt een hele erge aardbeien op brood verslaving. Nu nog niet echt duidelijk meer trek in iets. Nog wat last van misselijkheid ook馃槄

5 jaar geleden

Hier vooral zin in frisse zoete dingen. Zoals vitalinea vanille pudding. 馃い (Heeft maar 100kcal voor een potje), Yoghurtjes, frambozen, mango鈥檚, fruitsap,...

5 jaar geleden

Ik herken de afkeer van avondeten en zoek ook naar betere tips.. ik heb vanavond wel kippensoep gemaakt, daar had ik al een week zin in en viel erg goed, dus wellicht een aanrader

5 jaar geleden

Soep met stokbrood en kruidenboter 馃憣, lichte crackers van bolletje (spelt of volkoren, staan in schijf v 5) met smeerkaas, ijs, yoghurt en appels.

5 jaar geleden

Ik ben gek op vis geworden.. kan de gehele dag door vis eten 馃槅 mijn man zeg wel eens, alweer vis!

5 jaar geleden

Afkeer van avond eten herken ik zeker ook. Eigenlijk wil ik het liefst de hele dag alleen maar zoete dingen eten 馃榿 Maar dat kan natuurlijk niet. Ik ga vanavond eens frisse, vegetarische wraps proberen. Ik merk dat ik, als ik wel hartig eet, behoefte heb aan fris en luchtig.

5 jaar geleden

Granny smith appels smaken mij echt hemels 馃槏

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, maar groenten soep, groenteschotel met veining kruiden of zout.... Fruit heel veel fruit, nootjes... Vaak eten maar kleine hapjes help mij wel.

5 jaar geleden

Popcorn馃槀

5 jaar geleden

Broodje pindakaas of broodje hotdog 馃槀

5 jaar geleden

Pinda 馃崼koekjes 馃グ

5 jaar geleden

Ik weet niet wat het bij mij is maar mijn 1e zwangerschap was ik opeens verslaafd aan caprisun. En nu dus weer 馃槄

5 jaar geleden

Alles met gesmolten kaas.... 馃槄

5 jaar geleden

Vorige zwangerschap at ik een pak bolletje beschuit leeg met muisjes馃槄

5 jaar geleden

Trek in heel veel zoetigheid!! Terwijl ik normaal gesproken toch echt van hartig ben. Ook veel trek in fruit, pluspuntje 馃槈

5 jaar geleden

11 weken zwanger en nog steeds niet mijn eetlust terug! Vooral het avond eten馃様