7 Reacties

één jaar geleden

Het is denk ik echt de warmte, mijn dochter heeft er ook last van! Ontbijten met een broodje af en toe wel af en toe niet.. maar avond eten weigert ze helemaal. Fruit en yoghurt & fruitzakjes wil ze wel.. geen idee wat het anders moet zijn want inderdaad drinken doet ze goed & ze heeft ook gewoon goeie luiers elke keer..

één jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook last van! Zou het door de warmte komen? Of zal er toch nog iets in het mondje gaande zijn kwa tandje/kiesjes. Vind soms wel lastig zeker met die warmte dan denk je owww kindje je moet toch wat in je buikje hebben.

één jaar geleden

Hier wordt er ook veel slechter gegeten. Ik denk ook de warmte maar zal me ook niks verbazen dat het weer een “fase” is. Ik zou me niet al te druk maken zolang hij wel zn fruit goed eet en goed drinkt, en er vooral niet een heel ding van maken want ik denk dat dat averechts werkt. Maar irritant is het wel! Eet gewoon 🤣!

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Fruit en yoghurt is goed. Verder weigert ze brood, avond eten etc. Gisteren aten wij sushi met stokjes, toen wilde ze wel de groente met de stokjes eten… dus wellicht eens iets anders dan een vork of lepel proberen. Denk een fase en wellicht het weer. Wij geven haar nu een fles met pap zodat ze geen suikerdip in de nacht krijgt. (Dit heeft ze vorige week gehad door te weinig langwerkende suikers).

één jaar geleden

Wauw dit is me dochtertje, zij ook sinds de warmte is begonnen is het eten niet elke dag hetzelfde. Ochtend met moeite lunchen vaak niet dan wel. Avondeten ligt eraan, vandaag bijv heeft ze kiptenders gegeten met appelmoes, ik dacht als je maar wat eet. Zoals eerder al zei ze eet genoeg fruit, fruit en kwark zakjes. En luiers genoeg verzadigd. Belangrijkste is vocht. En oh ja soms als ik merk dat ze echt weinig heeft gegeten geef ik d'r voor slapen fles pap

één jaar geleden

Ohhw wat ben ik blij eigenlijk om dit te lezen ! Onze dochter, 20 maanden exact zelfde verhaal. Ik dacht ook al, zal de warmte zijn. Normaal eet ze namelijk super goed. Boterhammen, kwark met muesli of iets en fruit gaat suoer goed. Avond eten ? Bijna niet.

één jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde! Fase, warmte, of allebei... geen idee.