6 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een 16 inch gedaan, met een laag frame en dat past nu prima(net met de teentjes aan de grond) en dan kan die er wat langer mee. Wij hebben ook verschillende fietsen geprobeerd in winkels, dat is wel aan te raden. 12 inch vonden wij te klein en kun je volgend jaar weer een nieuwe. 14 inch werd tegen ons gezegd dat dat alleen 'speel' kinderfietsen zijn. In een fietsenwinkel vind je alleen 12 en 16 inch namelijk

2 maanden geleden

Ik vind het ook moeilijk, wilde ook een 14” want 16 lijkt me wel erg groot?!

2 maanden geleden

Het is vooral heel belangrijk voor het vertrouwen dat ze met beide voeten goed op de grond kan. Ze moeten het nu nog leren dus ik zou voor goed passend gaan :)

2 maanden geleden

Reactie op Spannendetijd

Het is vooral heel belangrijk voor het vertrouwen dat ze met beide voeten g ...
Ja precies, en ons meisje is best een klein, fijn meisje.. misschien dan toch 14 inch... 😬

2 maanden geleden

Misschien even passen in een winkel? Hoe groot is ze? Hier 12 inch gedaan, en ze kan nog lang niet bij de grond. Maar ze fietst toch met zijwieltjes.

MOD

2 maanden geleden

Ik heb op meerdere sites gelezen dat 12 inch van 2 tot 4 is, 14 inch 3 tot 5 en 16 voor 4 tot 6.. Wij zijn daarom voor 14 inch gegaan. Fiets staat nog ingepakt voor zn verjaardag dus nog niet getest