26 Reacties
2 jaar geleden
Ja de dragers die je kunt kopen voor op een fiets zijn voor zogenoemde paraplu buggy's. Wij hebben er ook zo eentje. Ik heb in ieder geval geen weet van buggydragers voor buggy's die je zo compact kan inklappen. Misschien met zo'n tassendrager? En dat je het met snelbinders vastzet?
2 jaar geleden
Wij gaan zelf een systeem monteren. Wij hebben dezelfde buggy. Dat gaan we dit weekend doen, dus ik zal een foto sturen als het klaar is! 😁
2 jaar geleden
Reactie op scfreeling
Wij gaan zelf een systeem monteren. Wij hebben dezelfde buggy. Dat gaan we ...
Top dankje!
2 jaar geleden
Reactie op scfreeling
Ik ben nog erg benieuwd?
2 jaar geleden
Reactie op Mijnsnuitje
Ik ben nog erg benieuwd?
Ohh Ja begrijp ik haha. We hebben alle spullen in huis maar nog geen tijd gehad om te knutselen 😅
2 jaar geleden
Reactie op scfreeling
Ohh Ja begrijp ik haha. We hebben alle spullen in huis maar nog geen tijd g ...
Ohh haha. Dan zie ik het later wel komen. Succes!
2 jaar geleden
Reactie op scfreeling
Ik ben ook benieuwd! Miss moet je dan een bedrijfje beginnen 😂
2 jaar geleden
We hebben hem gebouwd! Best simpel eigenlijk, gewoon naar de Hornbach geweest voor een soort lint/touw en een klik gesp
2 jaar geleden
Je ziet die klik gespjes die al op de buggy zaten, daar heb ik deze naast gedaan, aan de buitenkant. Buiten langs naar boven en aan de andere kan van mijn bagagedrager vast geklipt. Als het gedeelte om de buggy eenmaal zit dan kan je dat laten zitten.
2 jaar geleden
https://www.hornbach.nl/shop/MAMUTEC-Klikgesp-25-mm-zwart-2-stuks/5010515/artikel.html
https://www.hornbach.nl/shop/MAMUTEC-Schuifgesp-25-mm-zwart-2-stuks/5010518/artikel.html
2 jaar geleden
Hee dankjewel voor het sturen. Ik snap het niet helemaal sorry. Zou je meerdere foto's kunnen plaatsen?
2 jaar geleden
Heb ‘m nu niet meer op de fiets zitten maar wel om de buggy. Ik leg even de kleine op bed en dan maak ik nog wat foto’s