26 Reacties

2 jaar geleden

Ja de dragers die je kunt kopen voor op een fiets zijn voor zogenoemde paraplu buggy's. Wij hebben er ook zo eentje. Ik heb in ieder geval geen weet van buggydragers voor buggy's die je zo compact kan inklappen. Misschien met zo'n tassendrager? En dat je het met snelbinders vastzet?

2 jaar geleden

Wij gaan zelf een systeem monteren. Wij hebben dezelfde buggy. Dat gaan we dit weekend doen, dus ik zal een foto sturen als het klaar is! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Spoof

Ja de dragers die je kunt kopen voor op een fiets zijn voor zogenoemde para ...
Welke buggy heb je als ik vragen mag ?

2 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Wij gaan zelf een systeem monteren. Wij hebben dezelfde buggy. Dat gaan we ...
Top dankje!

2 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Ik ben nog erg benieuwd?

2 jaar geleden

Reactie op Mijnsnuitje

Ik ben nog erg benieuwd?
Ohh Ja begrijp ik haha. We hebben alle spullen in huis maar nog geen tijd gehad om te knutselen 😅

2 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Ohh Ja begrijp ik haha. We hebben alle spullen in huis maar nog geen tijd g ...
Ohh haha. Dan zie ik het later wel komen. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Ik ben ook benieuwd! Miss moet je dan een bedrijfje beginnen 😂

2 jaar geleden

Ik zou dit ook heel graag willen weten.. ik snap er niks van waarom dit niet op de markt is 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

We hebben hem gebouwd! Best simpel eigenlijk, gewoon naar de Hornbach geweest voor een soort lint/touw en een klik gesp

2 jaar geleden

En zo zat ‘ie uiteindelijk

2 jaar geleden

Je ziet die klik gespjes die al op de buggy zaten, daar heb ik deze naast gedaan, aan de buitenkant. Buiten langs naar boven en aan de andere kan van mijn bagagedrager vast geklipt. Als het gedeelte om de buggy eenmaal zit dan kan je dat laten zitten.

2 jaar geleden

https://www.hornbach.nl/shop/MAMUTEC-Klikgesp-25-mm-zwart-2-stuks/5010515/artikel.html https://www.hornbach.nl/shop/MAMUTEC-Schuifgesp-25-mm-zwart-2-stuks/5010518/artikel.html

2 jaar geleden

Hee dankjewel voor het sturen. Ik snap het niet helemaal sorry. Zou je meerdere foto's kunnen plaatsen?

2 jaar geleden

Heb ‘m nu niet meer op de fiets zitten maar wel om de buggy. Ik leg even de kleine op bed en dan maak ik nog wat foto’s

2 jaar geleden

Super bedankt :)

2 jaar geleden

Ik heb de constructie rood gemarkeerd

2 jaar geleden

Andere kant

2 jaar geleden

Nog iets dichterbij zodat je kan zien hoe we hem erom hebben gedaan

2 jaar geleden

Voor het overzicht 😋