16 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee! 🤣

4 jaar geleden

Ik heb op wehkamp een sport legging van Nike gekocht. Die heeft een hogere band. Ik draag de broek nu zelfs overdag, omdat deze zo fijn zit😅 Op andere sites staan ze vast ook. 🙂

4 jaar geleden

Ik heb gisteren deze besteld, ben erg benieuwd! Vond dat er weinig keuze was, vooral wat korter (draag meestal over de knie) https://www.plutosport.nl/adidas-designed-2-move-maternity-7-8-tight-dames-gl4049?channel_code=544&gclid=EAIaIQobChMIlJ-Cqorb7wIVC2gYCh1tag26EAQYCiABEgLqEfD_BwE

4 jaar geleden

Ik hoor dat lululemon hele goede leggings heeft om in te sporten als je zwanger bent.

4 jaar geleden

Van reinders is ook top! Rekt goed mee, heeft een hele brede band bovenaan en is mooi hoog! De meiden hebben hier zelf ook hun gehele zwangerschap in gelopen

4 jaar geleden

Thnx voor de tips! Ik zag net dat ze van Reebok ook zwangerschaps sportleggings hebben (doe zelf aan CrossFit en Reebok heeft daar veel sportgear voor). Zal wel laten weten hoe die is, heb er 1 besteld! Die van Adidas zag er ook goed uit. Ben benieuwd hoe alle hierboven genoemde leggings in real life zijn :).

4 jaar geleden

Ik heb een hele fijn sport legging gekocht bij de Bonprix, die zit heel lekker en zakt bij mij niet af😊

4 jaar geleden

De meest fijne die ik heb is van Decathlon van het merk Kalenji. En van kruidvat vd sportlijn van Leontien v Moorsel. Beiden schijnen absoluut niet door en zakken niet af.

4 jaar geleden

Ninepine heeft heel fijne! Die hebben ook een touwtje in de taile, vind ik ideaal

4 jaar geleden

Reactie op Soo

De meest fijne die ik heb is van Decathlon van het merk Kalenji. En van kr ...
Maar deze kun je denk ik niet de hele zwangerschap dragen toch? Heb nu al dat mijn gewone sportleggings echt onprettig zitten...

4 jaar geleden

Reactie op Omii

Maar deze kun je denk ik niet de hele zwangerschap dragen toch? Heb nu al d ...
Die van de Decathlon zit lekker hoog en kan lekker mee stretchen. Ook zit er zo'n koordje aan de binnenkant, om het evt. wat strakker te mkn. Mijn verwachting is dat ik deze nog wel even kan dragen. Voor de rest is het afwachten 😁.

4 jaar geleden

Heb die van Reebok uitgetest en hij is fantastisch! Zou 'm bijna niet meer willen uittrekken haha. Morgen ff rondje mee hardlopen, maar ga er van uit dat ik niet elke paar meter hoef te hijsen haha.

4 jaar geleden

Aimn heeft ook fijne leggings, en ook maternity :)

4 jaar geleden

Reactie op Omii

Heb die van Reebok uitgetest en hij is fantastisch! Zou 'm bijna niet meer ...
Thanks voor je review;). Ik crossfit ook en was al aan het kijken naar Reebok of Adidas (die zag er ook goed uit). Dus zal die van Reebok eerst maar bestellen!

4 jaar geleden

Ik ben ook op zoek geweest. Ik vind de sportbroeken van de H&M prettig, maar ik vind het zo zonde om de volle pond te betalen terwijl je het maar een kleine periode gebuikt. Dus lang leve de Vinted app. Daar heb ik meerdere sportbroeken gevonden voor zwangere. Ik heb er nu eentje gevonden van de H&M in nog hele goede staat voor vijf euro. Is wel tweedehands, dus dat moet je dan niet erg vinden. Ik heb daar zelf voor zoiets niet veel moeite mee.