Goedemiddag,
Nu het weer wat zonniger wordt bedacht ik me laatst dat het wellicht al wel weer tijd wordt om mijn dochtertje (met rood haar 👩🏻🦰) als ze naar buiten gaat of bij langere fietstochten in te smeren met zonnebrandcreme, in ieder geval het gezicht.
Heeft iemand nog een goede tip voor een fijne zonnebrand? Ik vind het smeren altijd zo’n gedoe 😩 het wordt zo’n strijd met dat witte plakspul en het belandt half in haar haar…
Ik zag online ook zonnebrandsticks, heeft iemand daar toevallig ervaring mee en is dat fijner dan crème?
Heel erg bedankt alvast 🧡
De tiktok hack met de zonnebrand en de makeup kwast is een hele goede! Dan heb je geen gesmeer en veeg je het heel makkelijk uit. Ik denk zelf dat dat ook veel makkelijker is dan een stick.
Het witteplakspul is idd een beetje irritant, maar wel de beste zonnebrand voor je kindje.
Ik vind een stick persoonlijk niet heel meer veel meer waarde hebben aangezien je het vaak toch nog moet uitsmeren. Ik heb zelf wel goede ervaring met La Roche-Posay Anthelios Melk maar is helaas wel prijzig..