21 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een stokke badje met standaard. De 1e periode gebruiken we deze compleet, maar zodra de baby ouder wordt, kunnen we het badje zonder standaard in bad gebruiken (scheelt veel extra water) en in de zomer lekker buiten zetten. Voordeel van dit badje is dat ie is op te vouwen

4 jaar geleden

Ik heb een standaard waar zowel een badje als een tummytub op kan. Bij de prenatal vandaan.

4 jaar geleden

Bebe jou bad

4 jaar geleden

Ik heb deze set van Twistshake ☺️

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht 🙈

4 jaar geleden

Ik had de Luma badset gekocht, maar vond het onpraktisch. Ben voor een tummy tub gegaan; kan bij ons in de waskom (misschien dat ik de baby ook gewoon in de waskom leg straks) maar eventueel ook op een standaard. Als ze zelfstandig kan zitten koop ik een Ikea stoel en neem ik haar mee onder de douche.

4 jaar geleden

Ik heb dit badje ook gekocht. Samen met de luieremmer ervan! Hij staat stevig in elkaar, vind ik wel heel fijn. Tot nu toe z'n geld zeker meer dan waard! En laten we eerlijk zijn, z'n uiterlijk is ook top!

4 jaar geleden

Tummy tub of desnoods een grote emmer. Al snel ging de kleine lekker mee onder de douche of in de emmer in de badcel. Ik vind het allemaal zonde van het geld

4 jaar geleden

Wij hebben dit badje met staander bij Dreambaby (België) gekocht :)

4 jaar geleden

Mss vind je dit een betere foto? Wij hebben een grote badkamer en ons eigen bad is zelf heel laag dus het leek ons wel praktisch om een babybadje met staander te nemen en daarnaast nog een verluiertafel :)

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-wit-badset-incl-witte-badstandaard-b? Heel simpel maar stevig. En dat extra zitje erin lijkt me fijn!

4 jaar geleden

Ik heb toevallig precies het badje van je foto, ook precies in die kleuren haha! Wij krijgen in Oktober ons eerste kindje dus geen idee of hij functioneel is.

4 jaar geleden

Ik ben ook voor deze gegaan. Vooral omdat deze stevig is en mooi staat in de badkamer. Geen idee of het praktisch is.

4 jaar geleden

Reactie op Nieuwemama96

Ik heb toevallig precies het badje van je foto, ook precies in die kleuren ...
Nou wat ik dacht, je moet de shampoo etc weer apart ergens neer zetten en vraag je af of dat praktisch is

4 jaar geleden

Reactie op Mellie90

Ik ben ook voor deze gegaan. Vooral omdat deze stevig is en mooi staat in d ...
Ja maar wat ik me afvraag of het niet handig is de pompjes en al in het badje te hebben

4 jaar geleden

Wat ik handig vind is dat je een badstandaard in kan klappen zodat je het makkelijk ergens weg kan zetten als je hem niet nodig hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Mimi Oktober

Nou wat ik dacht, je moet de shampoo etc weer apart ergens neer zetten en v ...
Dat is even voor jezelf afwegen wat je fijn vindt. Ik heb van die Zwitsal verzorgingsproducten maar zou dat toch nooit over gaan schudden in zo'n plastic zeeppompjes etc.

4 jaar geleden

Wij hebben de Luma, maar gebruiken hem eigenlijk alleen in de kraamweek en zomers met lekker weer buiten. Verder nemen we de baby mee onder de douche is on3 ervaring.

4 jaar geleden

Reactie op Tribus

Wij hebben de Luma, maar gebruiken hem eigenlijk alleen in de kraamweek en ...
Hoe doen jullie dat? Samen of alleen? Ik vond dat zooo eng! Doodsbang om mijn zoontje te laten glippen. Houd je de baby in een bepaalde houding ofzo vast?

4 jaar geleden

Reactie op Omii

Hoe doen jullie dat? Samen of alleen? Ik vond dat zooo eng! Doodsbang om mi ...