12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij laten alles via profotonet afdrukken, zowel boeken als losse fotos. Tip van onze trouwfotograaf destijds. Tenminste, degene die we echt mooi willen. Daarnaast nog leuke fotootjes via de Kruidvat, maar die zijn kwalitatief wel echt minder.

茅茅n jaar geleden

Ik ben er nu 1 aan het maken via de once upon app

茅茅n jaar geleden

Reactie op chann92

Ik ben er nu 1 aan het maken via de once upon app
Deze krijg ik vaker als tip idd!

茅茅n jaar geleden

ik heb vorig jaar eentje gemaakt via once upon, en ben van het tweede jaar van mijn zoontje ook al eentje aan het bijhouden via die app (anders is het zo'n enorme klus als je het in 1 keer moet doen). Er zijn best vaak influencers die een kortingscode hebben, dus dat is wel leuk om in de gaten te houden. Ik denk dat na de zomervakantie weer een moment is dat veel mensen een fotoboek willen, dus dat er ook weer influencers een kortingscode hebben. Volgens mij had ik die toen gevonden via Florine van de Gooische moeders.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik Fotofabriek. Handige online tool, tussendoor opslaan en verhouding prijs-kwaliteit prima. 馃槈 Ik gebruik geen standaard format, want dat vind ik heel veel 'achtergrond' en relatief weinig en kleine foto's. Dat verschilt natuurlijk wat je mooi vindt. Per pagina bepaald ik het aantal foto's en of dat dan vooral liggende of staande zijn en dan klik ik iets aan. Het werkt heel makkelijk. 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik doe het via albelli. Ze hebben 2x per jaar een kortingscode waarbij je gratis pagina鈥檚 kan gebruiken. Dan kan je dus een boek maken met heeel veel foto鈥檚 voor een standaard prijs 馃憤馃徏 je kan er ook mee beginnen en tussendoor opslaan waardoor je hem niet in 1x moet maken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op DS1610

ik heb vorig jaar eentje gemaakt via once upon, en ben van het tweede jaar ...
Oh goeie tip, ga ik in de gaten houden! Nieuwe gebruikers krijgen als het goed is ook een 20% kortingscode.

茅茅n jaar geleden

Reactie op DS1610

ik heb vorig jaar eentje gemaakt via once upon, en ben van het tweede jaar ...
Je bent een held, deze app is geweldig! Kende 鈥榤 niet, maar ik kan de tijd/energie niet vinden om uitgebreid aan de laptop te gaan zitten om zo鈥檔 boek te maken, super zonde natuurlijk. N.a. v. dit bericht nu deze app aan het gebruiken, werkt supersnel en kan ook even snel tussendoor even er aan werken. Plus je kunt super makkelijk de foto鈥檚 vanaf je telefoon erin zetten 馃榿 Krijgen mijn 2 kids toch nog fotoboeken van hun 1e jaar 馃槏馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Reactie op mama__2021

Je bent een held, deze app is geweldig! Kende 鈥榤 niet, maar ik kan de tijd/ ...
Aaaah wat leuk! Voelt alsof je je hele leven op de rit hebt he? Als de foto albums bij zijn馃槄 Athans zo voel ik het

茅茅n jaar geleden

Reactie op DS1610

Aaaah wat leuk! Voelt alsof je je hele leven op de rit hebt he? Als de foto ...
Haha ja ik hoop dat het straks zo voelt! Ben pas bij de 5e maand van m鈥檔 zoontje, en in oktober wordt hij 2 jaar 馃檲 Van m鈥檔 dochter van 6 mnd moet ik nog beginnen. Maar het begin is er! 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Reactie op mama__2021

Haha ja ik hoop dat het straks zo voelt! Ben pas bij de 5e maand van m鈥檔 zo ...
En florinehofstee (van gooische moeders) heeft weer een kortingscode van 25%!

茅茅n jaar geleden

Reactie op DS1610

En florinehofstee (van gooische moeders) heeft weer een kortingscode van 25 ...
Ah thanks!