26 Reacties
4 jaar geleden
Wij komen tussen de 50 en 100 euro uit. Weet het even niet precies. En dat is dan geboortekaartjes + enveloppen + sluitstickers + postzegels + adresstickers (mijn handschrift is te groot voor op de enveloppen haha). En dan hebben we ca. 30 geboortekaartjes.
500 klinkt idd wel als heel veel. Maar dat ligt natuurlijk ook heel erg aan hoeveel geboortekaartjes je wilt versturen.
4 jaar geleden
Kijk eens bij RoyalKaarten! Echt hele goede service en makkelijk contact via Whatsapp. Alles zelf aan te passen naar eigen wens en niet duur..
4 jaar geleden
Wij komen voor ongeveer 50 kaartjes op net iets meer dan 200euro uit. Maar hebben wel voor een houten kaartje gekozen, die zijn ook wel wat duurder.
4 jaar geleden
Wij hebben 1 voorbeeld besteld en vind hem erg leuk. Denk niet dat we er heel veel gaan versturen.. het wordt er een op bloeipapier, dus mensen kunnen hem in de tuin leggen en dan groeien er bloemen uit. Komt een beetje door mijn eigen gevoel van "wat doe je er nou mee na een paar maandjes" als ik een kaartje krijg 😅
4 jaar geleden
Reactie op Clover21
Wij hebben 1 voorbeeld besteld en vind hem erg leuk. Denk niet dat we er he ...
Dat klinkt tot! Waar is dit van?
4 jaar geleden
Dat klinkt tot! Waar is dit van?
Leuk he! Van deze site: https://mooiook.nl/geboortekaartje/groeipapier
4 jaar geleden
Wij hebben hier 2 offertes liggen voor houten kaartjes en dan nog de normale kaartjes. Voor 10 houten en 30 normale komen wij uit op net geen 100 euro! Bij de normale kaartjes zit zelfs een extra kaartje met touw bij voor de kraamcadeau site en een kleine spreuk. Inclusief envelop adresstickers (eigen handschrift!) Postzegels en sluitstickers.
Ik vind 500 wel heel veel of je moet echt heel duur papier met gele dure sierletters hebben en veel kaartjes maar ik ben nergens tot nu toe boven 200 euro uitgekomen 🙈🙀🙀🙀 ben heel benieuwd naar t kaartje dan🙈
4 jaar geleden
Ligt er inderdaad hoeveel kaartjes je hebt! Ik heb er 115 en kom uit op €215 euro inclusief enveloppen. Besteld op www.geboortekaartjes.nl
4 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Wij hebben hier 2 offertes liggen voor houten kaartjes en dan nog de normal ...
Nou hahahah eerlijk gezegd als ik hier alles lees is dat echt duur, een normaal
Kaartje, wel met foliedruk voor de naam en envelop (zonder postzegel) en dan ongeveer 150 stuks…. Maar ik ga even goed verder zoeken😂
4 jaar geleden
Reactie op Clover21
Leuk he! Van deze site: https://mooiook.nl/geboortekaartje/groeipapier
Bedankt voor de tip!!!😍