10 Reacties

2 jaar geleden

Wij leggen een deken over ons zoontje heen als hij diep ligt te Slapen

2 jaar geleden

Hier leggen we ook dekentje over haar, kamer wordt soms zcht koud 16-17 graden en ookn 3,5tog

2 jaar geleden

Oke vind het allemaal best spannend en een gedoe leggen jullie die deken vast of los

2 jaar geleden

Hier geen deken. Hij rolt zo heen en weer dat ik bang ben dat hij er met zijn hoofdje onder komt. Ik doe dan wel een extra laag kleding aan

2 jaar geleden

Ja een gebreid dekentje van katoenen garen. Dus goed om doorheen te ademen.

2 jaar geleden

Wij hebben wel een dekentje. Hij beweegt niet zoveel in zn slaap

2 jaar geleden

Wij gebruiken geen deken, ik zou geen oog dicht kunnen doen dan… angst dat hij eronder komt te liggen! Op zijn kamer is het 18 graden en mijn kleine slaapt gewoon in een dikke slaapzak en prima zo!

2 jaar geleden

Geen deken inderdaad… draait en wringt alles los… hebben kacheltje aan op kamerzzz liever had ik ook een deken maar durft het ook niet aan.. kleine ligt in slaapzak 3 tog en pyjama met romper lange mouw maar geen kachel is wakker worden omdat ze steenkoud is… ik twijfel soms over een wollen romper maar geen idee of het zou helpen?

2 jaar geleden

Mijn ligt in tog 3.5 slaapzak romper lange mauw en idd pyjama zit te denk als echt koud word nog en pyjama aan te doen

2 jaar geleden

Hier gewoon een slaapzak 3.5 en een romper + pyama en het is tussen de 15.5 en 16.5 graden in dr slaapkamer.