8 Reacties

één jaar geleden

Bij ons is het al een paar maanden geleden maar ook ineens geen melk meer willen. Ze krijgt hier s'ochtends nog wel melk met pap en dat neemt ze wel. S'avonds krijgt ze yoghurt om aan de (ik geloof) 300 ml melk te komen.

één jaar geleden

Onze zoon dronk het al niet meer sinds hij 1 was. Hij drinkt nu gewone Melk uit een beker. En gewone melk met Brinta vind hij ook lekker

één jaar geleden

Reactie op Maayke 29

Onze zoon dronk het al niet meer sinds hij 1 was. Hij drinkt nu gewone Melk ...
Ja het is gewone melk dat ze ni meer wilt 😅 met nutrilon zijn we al een tijd gestopt.

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Bij ons is het al een paar maanden geleden maar ook ineens geen melk meer w ...
Misschien moet ik savonds inplaats van melk is yogurt proberen geven voor het slapen :)

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Bij ons is het al een paar maanden geleden maar ook ineens geen melk meer w ...
Hoeveel yogurt geef je dan?

één jaar geleden

Is niet echt nodig hoor, melk. Wel zuivel maar niet perse melk dus. Als je dochter gewoon yoghurt krijgt zou ik me er niet druk om maken. En anders kan je evt plantaardige melk proberen? Misschien wil ze dat wel. Of bijv in de ochtend havermout of pap met (plantaardige) melk geven. Mijn zoontje krijgt sowieso geen koemelk, alleen wel borstvoeding nog

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Is niet echt nodig hoor, melk. Wel zuivel maar niet perse melk dus. Als je ...
Ze krijgt smorgens wel pap maar is met water van Nestlé de multivruchtenpap misschien moet ik die proberen maken Met melk dan 😅

één jaar geleden

Reactie op Cynthia Van Goethem

Hoeveel yogurt geef je dan?
Gewoon een schaaltje, beetje op gevoel 😅. Net hoeveel trek ze nog heeft na de maaltijd