11 Reacties

één jaar geleden

Ik geef vaak een potje bonduel boontjes/sperziebonen, tuinbonen en andere boontjes. Die zijn zo opgewarmd in een pannetje. Komkommer en tomaat word hier ook niet echt gegeten

één jaar geleden

Hier het zelfde... Heel af en toe een klein hapje komkommer maar verder ook niets. Avond eten zelf gekookt wil ze liever ook niet potje eet ze wel, dus dan maar een potje en bied haar af en toe zelf gekookt eten aan. Mijn moeder zei gisteren nog komt vanzelf. Dus hopen dat het vanzelf komt.

één jaar geleden

Reactie op Sir1991

Ik geef vaak een potje bonduel boontjes/sperziebonen, tuinbonen en andere b ...
Oh die heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk! Ga ik zeker doen !

één jaar geleden

Reactie op Floortje88

Hier het zelfde... Heel af en toe een klein hapje komkommer maar verder ook ...
Hihi ja dat hoop ik ook !

één jaar geleden

Eerst hoefde die van ons ook geen komkommer. Opeens is hij het gaan eten. Wie weet komt het nog. Onze oudste van 6 eet nog geen tomaat lust hij gewoon niet. Hij eet genoeg andere groente. Ik zou gewoon af en toe aanbieden en wie weet eten ze het opeens.

één jaar geleden

En puntpaprika? Die zijn over het algemeen wat zoeter en 'fijner' dus minder grof om op te kauwen. Hier wel een komkommer-fan. Ik geef ze vaak in grote stukken, kan ze zelf lekker van af bijten. Vindt ze leuk om te doen. Misschien helpt dat?

één jaar geleden

Reactie op MC6

En puntpaprika? Die zijn over het algemeen wat zoeter en 'fijner' dus minde ...
Heb ik ookal geprobeerd! Maar van die paprika nog niet, goed idee!

één jaar geleden

Oeh en een goed zachte avocado gaat er hier ook als snoep in. Maar ik weet niet of dat telt als rauwe groente? 🤭

één jaar geleden

Hier gaan rauwe groenten ook nog niet. Enkel kerstomaatjes soms maar verder enkel gekookte groenten. Dat eet hij wel goed dus ik maak me geen zorgen, ik ga ervanuit dat rauwe groenten nog wel beter zullen lukken als hij al zijn tandjes heeft en wat ouder is. Momenteel zit hij ik een kieskeurige fase maar ben ervan overtuigd dat het wel weer verbeterd

één jaar geleden

Reactie op EllenDH

Hier gaan rauwe groenten ook nog niet. Enkel kerstomaatjes soms maar verder ...
Haha die kieskeurige fase ken ik 😂

één jaar geleden

Reactie op MC6

Oeh en een goed zachte avocado gaat er hier ook als snoep in. Maar ik weet ...
Avocado lukt wel ! 😂