12 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even mee , hier precies zo een 😴

één jaar geleden

ik volg ook graag even mee.. hier het elfde… ook 21 maanden

één jaar geleden

Het zielige is ook dat ie het wel probeert om in slaap te vallen maar na 20 minuten is ie er helemaal klaar mee… en overdag binnen no time vertrokken en echt heeeeel diep slapen…

één jaar geleden

Hier zijn we al een tijd gestopt met middagdutje. Ze was altijd een late slaper maar nu gaat ze tussen 7 en 8 naar bed en slaapt door tot de volgende ochtend. Soms doet ze wel een dutje maar dan vroeg op de dag en we maken haar dan wakker na max 1 uur. Soms vind ik het zielig maar anders slaapt ze niet meer.

één jaar geleden

En hem overdag korter laten slapen? 21 maanden is wel erg jong. Hier ook een dame die flink kan spoken savonds, overdag slaapt ze tussen 1.5-3 uur. Vooral met veel prikkels duurt het inslapen lang. En ze geeft aan soms trek te hebben.

één jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde, bijna 22 maanden en elke avond drama met in slaap vallen. Ze slaapt gelukkig in de ochtend als uit tot 8u en in de middag slaapt ze van 1-3. We brengen haar om 19u naar bed maar ze slaapt pas om 21u 😅

één jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Hier zijn we al een tijd gestopt met middagdutje. Ze was altijd een late sl ...
Ja we gaan nu proberen naar 1 uur op de dag, en kijken het dan aan.. blijft echt zoeken 😅

één jaar geleden

Hier nog eentje😅 ze is 22 maanden en het is al vanaf 20 maanden aan de gang...

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik ben er ook nog niet uit of het bij de slaapregressie hoort of dat ze idd haar middagslaapje gaat laten vallen. We hebben dit met 11 maanden ook gehad, toen ze nog 2 slaapjes ‘hoorde’ te doen. Toen heeft ze een aantal weken haar ochtendslaapje geweigerd en was verder het slapen ook dramatisch kort en kon ze niet in slaap komen. Ineens was het weer voorbij en deed ze stabiel 2 slaapjes en sliep ze ook weer goed in. Duurde een week of 6 wel. Ik gok dus toch op een slaapregressie waar we doorheen moeten…

één jaar geleden

Hallo allemaal. Ik heb vanuit hier een update. We hebben er voor besloten zijn middagslaapje in te korten naar een uur van 1230-1330 uur en ja hoor hij slaapt weer van 19/1930 tot 630-700.. Hij slaapt dus nu ook meer over de gehele dag dan toen hij smiddags nog 1.5 uur of langer sliep. Wij zijn er erg blij mee want eindelijk savonds geen strijd meer. Hij gaat gewoon zonder problemen en gezeur slapen. Hij vind het smiddags niet zo leuk wakker worden maar het gaat al makkelijker nu we dit al 1.5 week doen.

één jaar geleden

besloten = gekozen