5 Reacties

één jaar geleden

Tandjes? Ziek aan het worden? En los daarvan is dit ook gewoon de kieskeurige eetfase waar ze allemaal in terecht komen 😅. Hier at ze als baby zonder aarzelen de meest exotische en veelzijdige dingen. Alles werd geproefd toen en nu wordt het meeste met de grootste argwaan bestudeerd en de helft vd tijd ineens geweigerd 🙊… Hier de regel: wij bepalen wat er op het bord ligt, altijd één ding wat ze lust. Er is ongeacht hoe ze eet yoghurt achteraf.

één jaar geleden

Hier wil hij het meeste warm eten alleen gepureerd hebben. Dus dat zou je nog kunnen proberen. We doen overigens ons best om het niet te pureren, maar dan stop hij na een paar happen met eten. Het gaat gelukkig steeds beter.

één jaar geleden

Ja dit hebben wij ook met periodes. Terwijl ze de ene dag alles wegwerkt als een bootwerker is het de andere dag met alles nee. Nu is het weer mis maar komt het door tandjes en verkoudheid. Maar niet altijd heb ik het idee..soms lijkt het gewoon gedragsmatig. Mevrouw heeft dan snachts wel honger, dus proberen wij er na het eten nog een boterham in te krijgen. Iets is beter dan niets en dan de volgende dag gewoon weer aan tafel proberen

één jaar geleden

Ik liet hem altijd zelf eten bij ontbijt, fruithapjes en tussen de middag maar niet bij het warm eten. Hij weigerde ook ineens warm eten totdat ik hem toch maar gewoon zelf de lepel gaf. Dikke smeerboel (hou ik echt niet van) maar hij eet weer als vanouds!

één jaar geleden

Reactie op Jankje

Ik liet hem altijd zelf eten bij ontbijt, fruithapjes en tussen de middag m ...
Dit werkt bij ons ook soms inderdaad! Ik geef haar dan haar eigen lepel en kommetje met een beetje erin om mee te knoeien. Vervolgens geef ik haar zelf steeds een hapje bij. Zo komt er meestal toch heel wat binnen.