5 Reacties
MOD
één jaar geleden
Ik denk dat niemand dat voor jullie kan zeggen. Ik wilde ook heel lang maar 1 kind (man altijd al 2). Na de geboorte van onze oudste heb ik gezegd dat ik toch wel een 2e wilde maar wel (redelijk) dicht op elkaar. Ik wil geen 3e. Weet ik op dit moment heel zeker. Toch zal mijn man zich nog niet laten helpen voor het geval we over een paar jaar toch wel een 3e willen..... Ondanks we ons gezin nu beiden compleet vinden en beiden geen wens hebben voor een groot gezin.
Je kan alles bewaren en wegdoen als je kindje een jaar of 4 is. Je kan alles nu weg doen. Je kan ook bedenken wat wil ik graag bij een 2e weer gebruiken en wat mag weg? Maar ook daarin kunnen jullie alleen zelf bedenken waar jullie voor kiezen.
één jaar geleden
Wij willen zeker geen tweede en hebben echt alles weg gedaan wat weg kon ( dochter is anderhalf nu) als je toch zo vast houd aan de spullen, weten jullie dan wel echt zeker dat je geen tweede wilt??
En anderzijds, spullen zijn toch zo weer gekocht ( marktplaats, vrienden) en dergelijk)
één jaar geleden
Ik wilde 100% zeker maar 1 kind. Nu is mijn eerste anderhalf, en soms zou ik toch nog wel een klein baby’tje erbij willen. Misschien over een paar jaar maar zeker niet nu. En misschien ook wel helemaal niet. Ach, we zien het vanzelf wel.
Ik heb alles op Vinted gekocht en weer verkocht. Ik hecht geen waarde aan het bewaren van spullen.
één jaar geleden
Hier altijd geroepen dat we twee kinderen wilde. Al snel kwamen we er achter dat het bij 1 blijft. Dochter is nu 18mnd en al haar kleertjes staan op vinted. Grote spullen (box, maxicosi, kolf, etc) gaan naar mn broer in schoonzus voor hun eerste kindje.
We zijn héél zeker dat er geen tweede komt. Mocht er toch één komen over een aantal jaar, begint het circus gewoon weer opnieuw. Wie dan leeft, wie dan zorgt.
één jaar geleden
Ik heb altijd gezegd dat ik meerdere kinderen wou maar heb nu een zoontje en een stiefdochter en door mijn zwangerschap, bevalling en kraamtijd was geen leuke tijd, wil ik geen tweede, mijn vriend zegt het ook je wil het echt niet hé ik zo nee hij snapt het en wil het ook niet