21 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb vandaag een powerpoint gemaakt met allerlei raadsels en (woord)spellen voor broers en zussen. Zo kunnen we toch makkelijk en met z'n allen een leuk moment delen.
Per ronde kan je letters winnen en in het eindspel kan je deze op de goede plek zetten.
Ben benieuwd wie als eerste ziet dat we een kindje krijgen. Tekst wordt iets als:
Save the date, oktober 2021
Een bijzonder feestje met taart en champagne
(Het kan zijn dat ze nu denken dat ik ten huwelijk ben gevraagd😂)
Plus een special guest:
Onze baby!
5 jaar geleden
Ik heb toevallig ook informatie gevraagd over de app. De mensen waarna je de link stuurt moeten vragen beantwoorden wat gebaseerd is op jullie. ( uitgerekende data, persoonlijke dingen, enz) je kan er ook persoonlijke foto’s aan toevoegen. Het leuke is dat je aan het eind een verslagje krijgt van ieder die het spel heeft gespeeld. Ik heb volgende week mijn geslachtsecho en wil ook gebruik maken van dit spel.
5 jaar geleden
Om hier even op terug te komen, wij hebben hier dus gebruik van gemaakt en het is echt tof, en helemaal niet gemakkelijk. We hebben het deze namiddag naar 15 mensen doorgestuurd en voorlopig hebben er nog maar 2 de oplossing gevonden 😂. Dus als je een uitdaging wilt waarvoor iedereen echt moeite moet doen, is het top! ☺️
5 jaar geleden
Reactie op cup87
Om hier even op terug te komen, wij hebben hier dus gebruik van gemaakt en ...
Heel leuk om dit te lezen! Ik krijg dinsdag te horen wat het wordt. Ik wil hier ook gebruik van maken. Duurt het in elkaar zetten lang?
5 jaar geleden
Reactie op MamaKat
Tof! En hoe zijn de reacties van de mensen die het gespeeld hebben? Niet te ...
Degenen die van zoiets houden vinden het fantastisch, degenen die er niet voor zijn zullen het wat sneller opgeven, want het is echt wel pittig 😊. Maar er is een hintpagina, en als je die mee bezorgt gaat het wel een pak vlotter 😊
5 jaar geleden
Voor iedereen die het nog niet weet en binnenkort te weten krijgt, dit is inderdaad een aanrader!! Wij hebben heel veel positieve reacties gehad van familie en vrienden. Het is inderdaad wel redelijk pittig wij hebben ervoor gekozen om de hintpagina niet mee te sturen en mensen konden contact met ons opnemen voor hints. Op die manier hebben we toch veel mensen nog even via whatsapp of via beeldbellen gesproken en meerdere reacties kunnen zien😊
5 jaar geleden
Reactie op Eline2811
Voor iedereen die het nog niet weet en binnenkort te weten krijgt, dit is i ...
Jaa hier ook op deze manier aangepakt. Wij hadden 'm op Facebook gegooid ook en een week later de eindcode ook online gegooid voor de mensen die wel het gokje wilde wagen, maar niet zo van de raadsels zijn.
Erg toffe reacties gehad!
5 jaar geleden
Wij hebben hier ook gebruik van gemaakt. Ik vond hem zelf pittig maar wel leuk. Helaas bleek hij met name voor familieleden (ouders, schoonouders etc) echt te moeilijk zelfs met de hints pagina......Vind hem zelf vooral geschikt om te delen met vrienden en leeftijdsgenoten of mensen met ervaring met escaperooms
5 jaar geleden
Wij vonden hem fantastisch! Met opa's en oma's, ouders, broers en zussen gedaan in teams van 2 en 3 dat ging prima! Past ook echt bij ons. Best pittig maar daarom wel echt heel erg leuk om te doen! Omdat we er zelf bij waren konden we waar nodig wat bijsturen, hints hadden we in enveloppen gedaan. Uiteindelijk is het iedereen dan ook gelukt.