11 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig heb ik vandaag een echo met 30+4 gehad omdat ik Corona heb gehad. Het gewicht van de baby is 2013gr. Ik hoor binnenkort meer

4 jaar geleden

Mijn kleine meid zat met 30 weken op 1500 gram en was volgens de VK een mooie lijn. Ze zei dat ze als ze deze lijn blijft aanhouden zo'n 8 pond gaat wegen bij de bevalling. Dit hadden ze ook precies gezegd bij mijn eerste. Uiteindelijk woog ze iets meer dan 7 pond. Uiteindelijk blijft het maar een schatting en kunnen ze nooit 100% zeker accuraat meten.

4 jaar geleden

Reactie op natalisha

Toevallig heb ik vandaag een echo met 30+4 gehad omdat ik Corona heb gehad. ...
En zeiden ze daar iets over bij jou? Of dit normaal was want het is wel boven gemiddeld blijkbaar? Betekend dit automatisch dat we een 8 ponder krijgen? 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

En zeiden ze daar iets over bij jou? Of dit normaal was want het is wel bov ...
Ze zei dat het een flinkerd is en dat ik waarschijnlijk weer terug kom voor een echo. Ze gaat het met m’n eigen vk bespreken en dan hoor ik hoe of wat.

4 jaar geleden

Die van mij was met exact 30 weken zo’n 1800 gram. Lichaampje zou 2 weken voor lopen en hoofdje wel exact op gemiddeld maar ze vonden het allemaal keurig gemiddeld. Krijg sinds week 16 al te horen dat hij al wat langere benen had dus sta er niet van te kijken. Mijn man is trouwens ook 2 meter lang. Maargoed, het kan de komende weken nog alle kanten op volgens mij. Een bekende van mij is wat verder in haar zwangerschap en haar kind zat steeds op de buitenste rand van de curve maar zou nu ook een beetje aan het ‘bijtrekken’ zijn richting gemiddeld.

4 jaar geleden

Bij 31 weken woog de mijne 1850 gram.. ze zeiden is hartstikke goed

4 jaar geleden

Met 27 weken was ze 1280 gram. Vandaag met 31 weken weer echo gehad en schatten ze der op 1800 gram. De tabel die je laat zien is gemiddelde. Onze dochter zit op +75 lijn maar gynceloog was erg tevreden. Over 4 weken weer echo.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag geweest by de gynecoloog, 32+3 en onze baby woog byna 1900 gram, maar dit is idd het gemiddelen zeiden ze

4 jaar geleden

Vandaag ben ik 33 weken en baby weegt 2300 En dit was prima zei ze

4 jaar geleden

32 weken en 2200 gram hier 🤭 ze loopt een weekje voor op de curve en als het zo blijft lopen zou ze bij de geboorte een 3,5kg wegen werd mij verteld..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Mijne was met 33 + 4 toch ook 2,4 kg 😅 wel wat boven de curve, maar ook niet extreem (70%)