21 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van Kruidvat of gewoon katoenen pads van Gilbert met wat water van de kraan op :)

4 jaar geleden

Ik heb pampers sensitive. Parfum en alcohol vrij, dus geurloos :) Ik vind ze erg fijn!

4 jaar geleden

Mustela!

4 jaar geleden

Waterdoekjes van het Kruidvat! Wij gebruiken nu even andere doekjes maar die geur is ook echt niet lekker :(

4 jaar geleden

Ik gebruik Zwitsal sensative.

4 jaar geleden

Misschien een optie om cheeky wipes te proberen? Gewoon een katoenen doekje die je nat maakt met water? Ruikt naar niks dus. En is nog eens afvalvrij ook.

4 jaar geleden

Ik gebruik water wipes. Ik vind de geur helemaal niet vies, er zit ook minder 'troep' in de doekjes wat ik ook een fijn idee vind.

4 jaar geleden

Ik gebruik pampers aqua en die bevallen super goed. Ik gebruik ze in combi met pampers premium protection en mijn zoontje heeft geen rode billetjes gehad nog. Ik heb voor deze doekjes gekozen omdat hier erg weinig ingredienten in zitten. Google maar eens wat de ingredienten doen van verschillende doekjes dan weet je wat je op je baby smeert😉

4 jaar geleden

Vanaf begin gebruik ik Zwitsal sensitieve en die zijn heerlijk! Heb een tijdje van Neutral gebruikt, maar die zijn gewoon nog duurder..🤭

4 jaar geleden

Ik gebruik verschillende doekjes door elkaar. Zwitsal (ben gewoon dol op die geur) Kruidvat (vind ik ook lekker ruiken) En de Kruidvat water wipes. Vind het soms wel lekker een extra geurtje. Maar als ik handjes/mondje snel wil opfrissen gebruik ik altijd alleen de water wipes

4 jaar geleden

Ik heb nu neutral, Naïf en water wipes geprobeerd en vind water wipes geweldig. Allemaal ruiken ze bijna niet, Naïf wel een beetje. Neutral ging de vdrpakking bij mij steeds stuk waardoor ze uitdroogden. Naïf zijn stevigere doekjes en prima, maar water wipes zijn favoriet want fijne verpakking, lekker nat, ruiken niet en zit blijkbaar geen plastic in dus ook iets beter voor het milieu

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Ik gebruik water wipes. Ik vind de geur helemaal niet vies, er zit ook mind ...
Idem!

4 jaar geleden

Ik gebruik oliedoekjes van kruidvat geweldig!

4 jaar geleden

Ik ben er achter dat welke doekjes we ook gebruiken we op een gegeven moment de doekjes geur gewoon gaan associëren met pis en poep 🤷🏻‍♀️ Na verloop van tijd komt de geur dus sowieso je neus uit. Alles wat echt lekker ruikt zit natuurlijk vol met parfum.. lijkt me ook niet wenselijk. Na verloop van tijd van doekjes wisselen wil hier nog wel s helpen

4 jaar geleden

Waterwipes!

4 jaar geleden

Jumbo eigen merk sensitive €1,10 deze zijn geurloos en zonder parfum en alcohol werken super

4 jaar geleden

Ik vind de doekjes van naiif heel fijn neutrale zachte geur. Maar ook over t algemeen fijne doekjes zijn wat dikker en kleven niet aan elkaar je trekt netjes 1 voor 1 de doekjes uit t pak. Ik vind ze alleen vrij prijzig dus ik gebruik ook de kruidvat sensitief doekjes. Vind ik qua geur en natheid ook wel prettig

4 jaar geleden

Wij gebruiken die van de Etos! Al sinds ons zoontje is geboren 4 jaar geleden. We zijn er nog altijd tevreden over, al zijn de laatste doekjes sinds kort wel vrij nat. Ik kan zelf heel slecht tegen geuren, maar van Zwitsal en Etos (eigen merk) heb ik gelukkig nog geen last gehad.

4 jaar geleden

Wij gebruiken alleen vochtige babydoekjes op verplaatsing. Thuis gebruiken we liniment met een soort van watten voor baby’s

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Zwitsal doekjes