5 Reacties
MOD
één jaar geleden
Ik ben in t begin naar boven gelopen en heb ik zijn speen in bed gegooid. Niet terug gegeven, maar echt in bed gooien en weglopen. Tegenwoordig heeft ie 2 spenen. Heb toen 1x gezegd dat als ie nog een x zn speen uit bed gooide, hij zonder mocht gaan slapen. Sindsdien doet ie dit niet meer 🤭.
Toen begon hij zn licht aan te zetten. Ook dat is inmiddels weer klaar gelukkig 🤣
één jaar geleden
Hier hiep het om de speen steeds terug in bed te leggen, en dan steeds langer wachten met teruglopen zn kamer in. Dus eerst meteen, daarna na een minuut, daarna na 2 minuten, enzovoort en toen vond hij het niet meer grappig en stopte hij. Oohja en bij het naar binnen lopen 0 aandacht geven, dus hem ook niet aankijken, echt alleen zn speentje in zn bed leggen en direct weglopen.
Hier hielp het snel dus het is het proberen waard 🙂
één jaar geleden
Reactie op Sem_
Ik ben in t begin naar boven gelopen en heb ik zijn speen in bed gegooid. N ...
Hier ook precies zo. Ze doet het heel soms nog maar dan hoef ik hem maar 1x terug te leggen en dan is het klaar. Ik zeg er dan indd ook bij als je hem nog een x weggooit dan krijg je hem niet meer terug. Gelukkig begrijpen ze ons ondertussen wel aardig goed haha
één jaar geleden
Hier oook! Beste tip is speen vast maken aan het bed😂 Sindsdien doet ze het niet meer, gewoon met een muslin blanket!