13 Reacties

één jaar geleden

Laatst of heden een antibiotica?

één jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Laatst of heden een antibiotica?
Nee helemaal niks aan medicijnen

één jaar geleden

Sorry voor deze smerige foto maar uuh ja dit is t het lijkt ook vettig

één jaar geleden

Waarschijnlijk is het, het niet. Maar beter even uit laten sluiten

één jaar geleden

Misschien een eetdagboek bijhouden. Zo kan je ontdekken of het een reactie is op iets. Want als het maar 1x in de zoveel tijd is, lijkt het een andere oorzaak dan lichamelijk.

één jaar geleden

Als je gevoel niet goed is, dan zou ik doen wat goed voelt: ook als dat doorzoeken is of een second opinion is. Ook als ze je een aansteller vinden of overbezorgde moeder etc. Volg je gevoel. Better safe then sorry. En voor mij persoonlijk:als mn zoontje deze poep zou hebben zou ik echt een kinderarts willen zien of tenminste een onderzoek.. Goodluck mama, you got this🥰

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Als je gevoel niet goed is, dan zou ik doen wat goed voelt: ook als dat doo ...
Sluit ik me helemaal bij aan!

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Als je gevoel niet goed is, dan zou ik doen wat goed voelt: ook als dat doo ...
Lief bedankt!🥰

één jaar geleden

Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Ja ook benieuwd.. hoe is het afgelopen, wat was het..?

één jaar geleden

Rotavirus? Dat stinkt heel erg, en geeft ook een andere kleur. De ontlasting kan op kweek gezet worden. Heeft onze dochter ook gehad.

één jaar geleden

Bij ons was het dat ze recent ziek was geweest en nog teveel melk gaven voor haar leeftijd. Sinds we de middag fles eruit laten poept ze weer goed en ook de avond en ochtend fles hebben we verminderd

één jaar geleden

We zijn weer naar huisarts gegaan en die zei dat het een virus was. Na een paar dagen is het weer weg gegaan maar dit was dus de 2e keer. Mocht het nog een keer gebeuren dan ga ik wel echt actie ondernemen dan wil ik uitgebreid onderzoek