15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het ook en ik ben pas 6+3 weken..🤔

5 jaar geleden

Yes dat klopt en is normaal.. Vanaf week 6 groeit je kindje 1mm per dag Tevens is je baarmoeder dan al de grootte van een sinaasappel Dus het kan zeker

5 jaar geleden

Ik ben 7+1 weken zwanger en ik heb het ook. Een beetje een zeurend gevoel ooit in de liezen. En idd. Steekjes. Een wat ongemakkelijk gevoel.

5 jaar geleden

Ik heb het ook en ben al naar de gynea moeten gaan. Is idd bandenpijn :)

5 jaar geleden

Ik ben 7+1 weken zwanger en ik heb het ook. Een beetje een zeurend gevoel o ...
Vooral inderdaad t ongemakkelijk voelen van die mauwende pijntjes pfoe. Vaak een lekkere warme kruik doet wonderen. Ik was voornemens om nog even te wachten om een stoov kussen te kopen maar ik denk dat ik hem toch maar alvast ga aanschaffen als ik er nu al last van heb. Plus ook de combinatie met PDS is warmte in de rug en of buik prettig om de darmen ff n beetje te kalmeren haha

5 jaar geleden

Niet alleen bandenpijn, mijn bekken word ik ook gek van! Zitten, staan, liggen alles doet pijn, zelfs de elastiek in mijn broek voel ik van alle kanten alsof je op een blauwe plek drukt

5 jaar geleden

Ik had het al vanaf 4 weken, dat blijkt normaal te zijn!

5 jaar geleden

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap en nu weer. De eerste weken groeipijn en nu ook weer bandenpijn met bijvoorbeeld te snel omdraaien in bed of heel hard lachen. Ik ben nu 7+5w

5 jaar geleden

Ik ervaar nu ook pijn van onder steken die ik echt in mijn vagina voel... die komen tot daar aan toe dus van binnen meer denk in mijn baarmoedermond of zoiets kan niet een goed uitleggen maar iig van onder en binnen mijn bekken ook trouwens 😣

5 jaar geleden

Ik had het al vanaf week 4.. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik ben 5 weken nu en word zo goed als iedere nacht wakker van de pijn in mijn buik. Het is echt kramp en steken en voelt een beetje alsof ik ieder moment superheftig ongesteld moet worden, maar het gebeurt niet omdat ik zwanger ben. VK zegt ook dat het groeipijn is (icm een blaasontsteking). Een warme kruik is echt m’n allerbeste vriendin 😍 en bij hele heftige pijn ook wel eens een paracetamol maar vaak is de kruik al voldoende!

5 jaar geleden

Ja ik ook al sinds ik het weet (nu 2 wkn) steeds zeurend gevoel en soms steken. Ik schrik me steeds rot 😂

5 jaar geleden

Hebben jullie ook meer last bij een strakke broek als je lang zit????

5 jaar geleden

Als er een kindje in onze buik groeit kunnen we niet verwachten dat we van die groei niets merken! Die pijn die je voelt is het oprekken van je baarmoeder en je darmen die moeten verhuizen. Dus vroeg is het niet! Je kindje groeit nu snel en je baarmoeder groeit extra hard.

5 jaar geleden

Reactie op iermar

Hebben jullie ook meer last bij een strakke broek als je lang zit????
Yep, staand past mijn broek en is er ruimte maar zodra ik zit dan wordt t wat krapper 😂 dus ik heb op bol een tussenstukje besteld voor mijn broek haha