15 Reacties
5 jaar geleden
Yes dat klopt en is normaal.. Vanaf week 6 groeit je kindje 1mm per dag
Tevens is je baarmoeder dan al de grootte van een sinaasappel
Dus het kan zeker
5 jaar geleden
Ik ben 7+1 weken zwanger en ik heb het ook. Een beetje een zeurend gevoel ooit in de liezen. En idd. Steekjes. Een wat ongemakkelijk gevoel.
5 jaar geleden
Ik ben 7+1 weken zwanger en ik heb het ook. Een beetje een zeurend gevoel o ...
Vooral inderdaad t ongemakkelijk voelen van die mauwende pijntjes pfoe. Vaak een lekkere warme kruik doet wonderen. Ik was voornemens om nog even te wachten om een stoov kussen te kopen maar ik denk dat ik hem toch maar alvast ga aanschaffen als ik er nu al last van heb. Plus ook de combinatie met PDS is warmte in de rug en of buik prettig om de darmen ff n beetje te kalmeren haha
5 jaar geleden
Ik ben 5 weken nu en word zo goed als iedere nacht wakker van de pijn in mijn buik. Het is echt kramp en steken en voelt een beetje alsof ik ieder moment superheftig ongesteld moet worden, maar het gebeurt niet omdat ik zwanger ben. VK zegt ook dat het groeipijn is (icm een blaasontsteking). Een warme kruik is echt m’n allerbeste vriendin 😍 en bij hele heftige pijn ook wel eens een paracetamol maar vaak is de kruik al voldoende!
5 jaar geleden
Reactie op iermar
Hebben jullie ook meer last bij een strakke broek als je lang zit????
Yep, staand past mijn broek en is er ruimte maar zodra ik zit dan wordt t wat krapper 😂 dus ik heb op bol een tussenstukje besteld voor mijn broek haha