15 Reacties

4 jaar geleden

Haaienvinnensoep is verboden in Europa dus 9van de 10 is dit kippenstukjes dusja dit zou mogen. 馃槈

4 jaar geleden

Product is goed verwarmd dus ik denk het wel hoor!

4 jaar geleden

Ik denk het niet!

4 jaar geleden

Als er al haaien vinnen in zitten dan is het een roofvis en mag je het niet eten 馃槈

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

In de meeste gevallen zit er in haaienvinnensoep gewoon kip. (5 jaar bij de Chinees gewerkt) en anders vragen wat voor vlees er in de soep zit :)

4 jaar geleden

Weer wat geleerd, het is dus gewoon kip. Als ik zo ga bellen vraag ik het idd nog even voor de zekerheid maar super bedankt voor alles reacties 馃槝

4 jaar geleden

Als er echt haai in zit mag het niet. Een haai is een roofvis.

4 jaar geleden

Waarom zou je haaienvinnensoep willen eten 馃槶??? Maar nee, als het 茅cht haai is mag je het niet hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Amore13

Waarom zou je haaienvinnensoep willen eten 馃槶??? Maar nee, als het 茅cht haa ...
Omdat het lekker is 馃ぃ. Ps het is volgens mij met kippenvlees.

4 jaar geleden

Mag niet, check zwangerhap app

4 jaar geleden

Als het echt haai is dan mag het niet want het is een roof 'vis' daarvan is het kwikgehalte te hoog!

4 jaar geleden

Als het kip is, ok茅. Echte haaienvinnensoep zou ik nooit eten. Dat is echt dierenmishandeling, in mijn ogen. Vin wordt er af gesneden, haai wordt weer halfdood terug in zee gedumpt en overleeft het niet. Slagveld.. heb dit ooit in een documentaire met Gordon Ramsay gezien. Sorry, wil trouwens niet belerend overkomen, alleen wat informatie geven..

4 jaar geleden

Hartstikke bedankt! Het is een soep met ham en ei. Ik was alleen benieuwd of er niks geks van vis in zat wat wij nu dus niet mogen. Geen haaien hoor! 馃槈 Btw het was heerlijk! Fijne avond

3 jaar geleden

Denk het niet ze maken volgens mij ook van rauwe eieren