Heey mommy's en natuurlijk daddy's.
Dit topic heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen. Maar het lijkt mij leuk om elkaars haar creaties te zien van onze kleintjes. Kunnen we inspiratie opdoen van elkaar 🥰
Ik probeer regelmatig wat voor zover ze mij toelaat maar kijk ook heel graag af wat andere papa of mama van hun knappe spruit maakt met hun haar💙🩷.
Dus laat hier je fotos achter met hun mooie haartjes. Ohh, ook met korte haartjes voor de meisjes met nog weinig haar die nog niet veel kunnen zijn ook zeker welkom met de schattige korte haartjes 🥰.
Hierbij 1 foto van mijn dondersteen
Ze bleef laatst net lang genoeg semi stil zitten (met wat dwang😅) om dit te maken. Zit nog Schots en scheef. Hopelijk zit ze de volgende keer nog stiller. Zodra haar baby haren wat langer zijn hoop ik ook te kunnen gaan vlechten
Ze bleef laatst net lang genoeg semi stil zitten (met wat dwang😅) om dit t ...
Al best lang haar lijkt het🥰 als ze het toelaat is het zoals het lijkt lang genoeg om te vlechten 🤗. Alhoewel een gewone vlecht vaak wat lastiger is met korter haar 😅 maar wel invlechten. Maar dit ziet er ook super leuk uit
Erg leuk, helaas laat mijn dochter het meestal niet toe dat wat meer met haar haar doe dan kammen. Sporadisch laat ze staartjes of knipjes toe, maar vaak trekt ze na een tijdje weer uit het haar, zoals op deze foto😅. Hoedjes vind ze wel weer geweldig om op te hebben, maar dat valt er eigenlijk buiten. Ik hoop dat wanneer ze ouder wordt het wel leuk vindt om iets meer met haar haar te doen.
Waauw wat knap! En wat een lange haren al.
Verder als een staartje of knotje met leuk speldje kom ik niet, maar dat hoeft ook helemaal niet met deze prachtige bos krullen😍
Wat een prachtige krullen 😍. Ik ben ook verliefd op die van me dochtertje. En haar haartjes zijn eigenlijk stuk langer maar door de pijpenkrullen zie je dat dus niet.
En idd de krullen spreken voor zich 🩷
Foto is beetje het beeld hoelang het is als het nat en gekamt is.
O wauw haha mijn dochter heeft amper haar enige wat tot nu toe lukt is dit ik kan niet wachten tot ik er wat mee kan soms lijkt ze wel de enige met zo weinig haar 😂😂
Al best lang haar lijkt het🥰 als ze het toelaat is het zoals het lijkt lan ...
Klopt ze is met best lang haar geboren. Veel uitgevallen, dat wel. Maar het groeit weer net zo hard terug en ook met krullen. (Haar vader heeft afro). Helaas zitten er aan de voorkant nog wel veel korte haartjes dus dat maakt invlechten zonder haar pijn te doen nog lastig
Ik vind dat zo leuk he als ik die fotos ed zie ook op internet. Zou dat zo graag doen bij onze dochter, maar die wil 9 vd 10 keer niet dat je dr haar doet. Even kammen is dan al drama 🤦♀️ en ze heeft mooi lang haar dus t kan makkelijk.. word eind nov 4. Maarja.. vaak moet t los blijven zoals op de foto 🤦♀️ leidster vd opvang mag trouwens wel dr haren doen, dan werkt ze 100% mee, werkelijk🤦♀️