6 Reacties

één jaar geleden

Ik voel met je mee! Gaat dit nog over? Zit al aan de gummies, speciale shampoo noem t maar op!

één jaar geleden

Ja heel erg hier hele plukken tegelijk. Ik gebruik er niks extra's voor. Was mijn haar hooguit 2x per week om het een beetje rust te geven

één jaar geleden

Hier ook.. voor myn zwangerschap begonnen met myn bruine haren blond te krijgen. Tijdens de zwangerschap geen enkel probleem, super gezond haar. En nu sinds 4 maanden werd het mega dun en viel het uit.. op advies van m'n kapster een flinkstuk afgeknipt en het terug naar myn eigen haarkleur geverft. Het is dan wel kort nu, maar ziet er wel gezond en goed uit. Ik ben er blij mee 😇

één jaar geleden

Niet nu maar ongeveer toen mijn dochter vier maanden oud was viel twee maanden lang mijn haar met bossen tegelijkertijd uit, ik durfde bijna mijn haren niet meer te kammen en te wassen en kreeg het idee dat ik kale plekken eraan overhield. Binnen vier maanden was redelijk weer hersteld. Dus het kan zeker wel goed komen, maar ik snap dat je schrikt. Mijn haar is wel veranderd sinds de zwangerschap het is voller en heeft iets meer slag erin zitten.

één jaar geleden

Durf me haar bijna niet te borstelen na het wassen , ik trek er gewoon hele plukken uit ! Echt niet normaal en overal ligt haar , ik verhaar nog erger dan me hond 😂

één jaar geleden

Sinds de geboorte is dit echt met periodes ook zo geweest! Soms echt heeeel erg. Op het moment valt het mee moet ik zeggen, heb bij mijn “inhammen” nieuw haar inmiddels, lijken net 2 krullende duivelshoorntjes 🥴 kan er niets mee.