6 Reacties

één jaar geleden

Hahaha ja hier hebben we een dochter die ook op deze manier contact zoekt. De laatste dagen slaat ze zelfs weer op de borst…sweet memories aan de borstvoedingstijd ☺️

één jaar geleden

Reactie op M8276

Hahaha ja hier hebben we een dochter die ook op deze manier contact zoekt. ...
Haha slaan doet hij hier niet maar als hij borstvoeding wil gaat hij wel wijzen naar m’n borst met een heel serieuze blik en zegt hij ‘Hmm??!’ 😛 z’n opa noemt hem kleine tettenzot 🤣

één jaar geleden

Ik vind het wel grappig. Ik geef nog steeds borstvoeding en mijn dochtertje doet dit ook bij mij als ze dorst heeft. Of ze gaat mijn borst aaien en wanneer ze ongeduldig is probeert ze door de kleding heen al aan te happen 😅. Tot nu toe heeft ze dit naast mij alleen nog bij mijn moeder en zusje gedaan.

één jaar geleden

Ik hoor dit vaker! Onze dochter doet het zelf alleen als ze ook daadwerkelijk bij mij drinkt.

één jaar geleden

Ik heb dit ook heel vaak gelezen, een soort geborgenheid zoeken ofzo? Je moet zelf even bedenken of je het in bepaalde mate wilt begrenzen, bijvoorbeeld alleen bij papa en mama, of dat jullie en opa’s en oma’s het allemaal prima vinden, dan lekker laten gaan 🤭

één jaar geleden

Reactie op nasa

Haha slaan doet hij hier niet maar als hij borstvoeding wil gaat hij wel wi ...
Ah dat is echt schattig! Hier ligt ze nu ook weer prinsheerlijk met haar handje op mijn huid. Zo genieten! Ben zelf gestopt met bv ivm 2e zwangerschap. Mooi dat jij dit nog geeft! 🥰