Hé allemaal, ik ben even benieuwd of jullie dit herkennen en hoe jullie hier mee omgaan.
Onze dochter kan zo gigantisch hangry zijn met name voor het ontbijt en het avondeten en het kan haar dan niet snel genoeg. In de ochtend en als ze van de gastouder komt wil ze ook nog eens alleen maar opgetild worden (heel handig met het eten maken). Dus het MOET heel snel en met een kind op de arm. Anders alleen maar aan het jammeren, jengelen en er komt een monster 🙈 naar boven. Ook het eten zelf komt op moment heeeel specifiek, bordje wel/niet op haar plateau, of dan moeten wij perse het bordje vasthouden, juist alles zelf doen of ineens gevoerd willen worden of pre loaded spoons aangeven. En dit wisselt per keer en anders drama. 🤷🏼♀️
M’n vriend en ik kijken elkaar dan wel eens aan van wat-hebben-wij-gecreëerd😅. Zodra ze heeft gegeten is ze weer een blij ei!
Pfoew ik vind het behoorlijk uitdagend en helemaal als 1 van ons er dan even alleen voorstaat. En dit precies op momenten dat ik zelf niet het meeste geduld heb!