21 Reacties

5 jaar geleden

Het grootste verschil is volgens mij de mogelijkheid bij de Harvey 3 om hem om te bouwen naar een duo wagen, dat kan bij de Harvey 2 niet..

5 jaar geleden

Reactie op Maroes

Het grootste verschil is volgens mij de mogelijkheid bij de Harvey 3 om hem ...
Jawell, bij de harvey2 kan dat ook had het filmpje gezien op youtube 🤗

5 jaar geleden

Zie google Harvey 2 VS Harvey 3. Dan zie je het in een lijstje. Zijn echt super kleine verschillen, zoals details van zonnewering etc etc. Ikzelf heb voor de 2 premium gekozen omdat ik de prijsverschil onnodig vond voor die kleine verschillen. Heb ze in de winkel ook naast elkaar gezien kleine verschil kwa grootte. PS. Zie van Asten voor goeie deal, heb mijne daar gehaald 😁 Ps. De Harvey 2 kan je ook naar duo wagen ombouwen als je een extra stuk koopt

5 jaar geleden

En vond de kleur van Harvey 2 topaz blue ook heel mooi. Het is echt een persoonlijke keuze, zo klein zijn de details en kwa stof en kleur verschilt het ook

5 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Jawell, bij de harvey2 kan dat ook had het filmpje gezien op youtube 🤗
Oooh meen je niet! Dat is goede info, thanks 😊

5 jaar geleden

Gisteren de Harvey 3 gekocht bij van Asten! Tot eind mei hebben zij pakketdeals😊 de harvey 3 is de reiswieg groter en kan je het voetenstuk bij het zitje verder uitschuiven, ook meer ventilatiemogelijkheden en een grotere kap! Super makkelijk in te klappen en ik vind hem erg fijn rijden, maar dit laatste is volgens mij bij de Harvey 2 ook hoor! Een vriendinnetje is ook over de 2 erg te spreken en zo ben ik dan ook naar een Harvey gaan kijken 😊

5 jaar geleden

Reactie op MeOK

Zie google Harvey 2 VS Harvey 3. Dan zie je het in een lijstje. Zijn echt s ...
Dankjewel voor je antwoord! Ja wij gaan zaterdag even bij van Asten kijken

5 jaar geleden

Verschil Harvey 3 en premium https://blog.vanastenbabysuperstore.nl/easywalker-harvey3/ Verschil Harvey 2 en Harvey 3 https://youtu.be/d8PIOX-ULzc

4 jaar geleden

Het topic is al wat ouder, maar mocht iemand nog aan de harvey 2 denken, ik kwam hem net tegen voor 399 (zonder reiswieg) https://www.babyveilig.nl/nl/easywalker-harvey2-coral-green.html

4 jaar geleden

Wij hebben de 2 gekocht, stonden in de winkel en er was een 2 die uitlopend was en de nieuwe stond er naast. Wel de luxe versie van beide. Hebben alles vergeleken en wel ander half uur staan twijfelen… maar het show model van de 2 scheelde ons dik 450 euro en daarbij waren ( bijna) alle assesoires ook nog eens bij.. dus gekozen voor de 2.. erg blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Oort

Wij hebben de 2 gekocht, stonden in de winkel en er was een 2 die uitlopend ...
Overigens nog niet in gebruik natuurlijk

4 jaar geleden

Er is trouwens op Google een filmpje waar de verschillen duidelijk worden van de 2 en 3. O.A de bak is een paar cm groter En de zonneklep heeft meer ventilatie. Bij de 3 kan het matrasje wat omhoog als je kindje Reflux heeft is her makkelijk, Maarja je kunt zelf ook iets onder matrasje leggen ( bij de 2 en je hebt ongeveer hetzelfde resultaat) Zo zijn er nog meer verschillen. De premium is luxer dan de normale versie. Je boodschappen mand is bijvoorbeeld dicht. En bij de normale is hij open. Zo zijn er meer verschillen.

4 jaar geleden

Wij hebben toevallig gister de 3 gehaald. Maaar hij loopt echt fantastisch Helemaal blij mee

4 jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk gegaan voor harvey 2 premium. Pakketdeal via babydump met de voetenzak en verhoogaddapters erbij. Eerst een pakketdeal online via van Asten besteld maar die bleek toch niet op voorraad meer en kwam ook niet meer (ookal stond er op de website in voorraad) Verschil met harvey 3 is minimaal maar het prijsverschil vonden wij wel erg hoog en het daarvoor niet waard. Heel blij met de harvey 2 🥰🤩

4 jaar geleden

Reactie op Chloe-89

Wij zijn uiteindelijk gegaan voor harvey 2 premium. Pakketdeal via babydump ...
Excuses wij zijn gegaan voor: Easywalker Harvey2 Package Exclusive Grey via Babydump (niet de premium dus)

4 jaar geleden

Reactie op Chloe-89

Excuses wij zijn gegaan voor: Easywalker Harvey2 Package Exclusive Grey via ...
Heb je een foto van die van jou? Wij hebben ook een grijze ben benieuwd naar de verschillen

4 jaar geleden

Hier de harvey 3 gehaald in forest green 🥰 loopt heerlijk licht ook via de deal van Van Asten online

4 jaar geleden

Ohja wij hebben de licht grijze met zwart handvat en dichte bak onder

4 jaar geleden

Reactie op Clover21

Het topic is al wat ouder, maar mocht iemand nog aan de harvey 2 denken, ik ...
Vandaag al binnen na 1 dag trouwens 🤗 kende de winkel niet dus nu super blij. Hij zit in elkaar en rijdt super!!! Heb de reiswieg erbii gekocht voor 130 euro van de easywalker website bij gekocht, dus all in 530 euro. Zo blij mee!