13 Reacties
één jaar geleden
Ik zit er idd ook over na te denken. We hadden afgelopen jaar een huis met privé zwembad en grote tuin in Mallorca. Dat was echt perfect en alles wat we nodig hadden. Niet te veel prikkels en gedoe buitenaf. En ook fijn dat wij aan het zwembad konden liggen terwijl zij veilig binnen lag.
Ik denk dat ze dit jaar een hotel met zwembad erg leuk zou vinden. Ze is gek op kindjes..
Maar het slapen blijft een ding. Ik vraag me dan af of ze snel wakker zal worden vd herrie. Hoe dat moet, op één kamer slapen met onze lichte slaapster en wat wij dan moeten doen als zij op bed ligt.
Grote kans dat het toch weer een huis huren wordt.
Voelt simpeler ofzo
één jaar geleden
Toevallig al 1 vakantie geboekt, met de luxe van een groot familiehuis in Spanje. Daar zijn we dan 2.5 week met haar 2 nichtjes en een fijne tuin + zwembad en boulevard op loopafstand.
Als wij ‘alleen’ op vakantie zouden gaan zou ik via zoiets als Eliza was here een kleinschalige accommodatie met een appartementje (2 kamers) zoeken. In Griekenland heb je daar heel veel locaties van.
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Toevallig al 1 vakantie geboekt, met de luxe van een groot familiehuis in S ...
Oh sorry ik zie nu pas ‘paar uur rijden’ dat wordt lastig naar Griekenland 😂.
Een rustige Glamping in Frankrijk of Noord Spanje (dat is heel mooi en niet té warm maar wel garantie op mooi weer). In Noord Spanje heb je ook veel campings met huisjes. Voor mij zou 2 kamers wel een harde eis zijn
één jaar geleden
In februari 10 dagen naar Gran Canaria! Maart misschien lang weekend city trip. In april en juni weekje zee. In oktober weer 10 dagen à 2 weken vakantie, nog niets geboekt maar we denken aan Algarve.
Afgelopen oktober naar Cyprus geweest, was mooi weer en leuk maar zou niet terug gaan.
één jaar geleden
Wij gaan 8 dagen naar centerparcs in NL. Vorig jaar op 4 uur rijden en was 1 en al janken dus houden we het dichtbij huis en hebben gekozen voor CP zodat er genoeg indoor mogelijkheden zijn bij slecht weer en dan vermaken we ons wel met de 2 kleintjes. Oudste dan bijna 3,5 en jongste ruim 1,5