7 Reacties

2 jaar geleden

🙈😂 ik zie het al helemaal voor me! Ik heb geen tips, maar ik herken het wel van ons zoontje. Die wordt ook helemaal wild van water, bad en zwembad! Maar wij hebben geen broertje of zusje die mee in bad hoeft.

2 jaar geleden

Reactie op -Vino-93

🙈😂 ik zie het al helemaal voor me! Ik heb geen tips, maar ik herken het ...
Haha, een losgeslagen zeehond is er niks tegen 🙈

2 jaar geleden

Heb je haar dan los in bad? Onze kleine zit in een badzitje met zn broers. Dat gespetter vinden zn broers ook niet altijd leuk ;)

2 jaar geleden

Ik herken het ook! De laatste tijd laat ik hem zelf beslissen wanneer hij eruit wilt. Hij zit niet in het grote bad, maar in een badje (plastieke opbergvak van Ikea) in het bad en van zodra hij er probeert uit te klimmen, neem ik hem er uit. Zo overstrekt hij niet/minder. Misschien kan je het gespetter tegen gaan met ander speelgoed? Als die van mij heel erg geïnteresseerd is in iets, gaat hij niet meer zo wild met zijn armen spetteren.

2 jaar geleden

Reactie op Petra123

Heb je haar dan los in bad? Onze kleine zit in een badzitje met zn broers. ...
Ja idd los.. mss ook beter een badzitje aanschaffen dan.

2 jaar geleden

Reactie op ElleBee

Ik herken het ook! De laatste tijd laat ik hem zelf beslissen wanneer hij e ...
Goh ja ze is eigenlijk zelden langer dan 3 seconden in iets geïnteresseerd 🙈 heb er al vanalles ingedaan maar niks werkt precies. Dit zal ook wel weer een fase zijn zeker.

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook een wilde dame. Een badzitje helpt, maar op een gegeven moment was ze ook alleen maar bezig om er uit te klimmen. Bad sessie was echt snel voorbij. We hebben wat nieuwe badspeeltjes gehaald en ze vindt het nu leuk om dingen te “organiseren”. Dus alle balletjes/bootjes in het netje te doen. Op die manier kunnen we haar haren wassen. Het gaat wel iets beter, soms duren baddersessies zelfs 10 minuten 😂 DAT IS LANG 🥳