Poeeeh ik heb lang hier niks meer op gezet.
Wel altijd gelezen
Maar moet nu wel even me ei kwijt馃ぃ.
Zoontje word 20 oktober 2.
Maar jeetje we zitten laatste 2 weken in heftige fase.
Zijn heerlijk op vakantie geweest. Niks aan de hand wist zich overal aan aantepassen.
( echt wel rekening met hem gehouden)
Voor de vakantie al veel tekenen van overgang dutje expres wel aangehouden voor tijdens vakantie dat die later na bed kon. ( mallorca)
En eenmaal thuis weer slaapjes overslaan dus overstap na 1 gemaakt.
Maar nu zitten we ineens in een fase van als ik me zin nier krijg driftbuien!!! Ommgg wat een hell.
In de supermarkt.
Als we uit de auto stappen midden op straat constant alles van zich af gooien.
Hij weet dat die het niet mag.
Echt mega opstandig.
Normaal is die leuk lief lacherig en ook wel af en toe ondeugend maar nu is het gwn echt ons pesten of iets.
Zitten samen wel goed op een lijn . En als het te erg word pakken we hem en zetten we hem in een hoekje moet die blijven zitten zodat die weet dat het niet mag.
Gaat die huilen natuurlijk. Maar met een pep talk nou niet meer doen geef mama een kus en knuffel gaan we niet meer doen h茅.. nee nee.
En bammm zoo weer馃槩.
Ik lees natuurlijk dat je consequent moet blijven doen we ook, maar het is niet leuk om zovaak eigenlijk je kind aan te moeten spreken corrigeren ( opvoeden noemen ze dat)馃ぃ maar het sloopt!!
Zoals vandaag ook drama denk ik zou die dan moe zijn? Bied ik hem toch 2e slaap aan. Maar dat wil die ook niet dus dat is het ook niet.
Ooooh hoee lang zou dit gaan duren馃ぃ