Zijn er moeders die tot kort samen sliepen met een kindje aan de borst , die vaak om het uur max 2 uur wakker werd . Die nu in hun eigen bedje slapen? Hoe hebben jullie dat gedaan ? Liefs een oververmoeide mama
Ja 4 tot 6 keer. Vannacht van 22.10 tot 4.00 uur bezig geweest hem weer te laten slapen. Het slapen is hier al vanaf week 2 drama. Hoe komt dit ooit goed..
Mijn dochter slaapt nog steeds bij mij in bed en alleen aan de borst. Ze wordt echt nog heel vaak wakker en heeft nooit langer dan 3 uur geslapen. Ik wil haar de borst afleren en in haar eigen bedje laten slapen, maar ik weet niet hoe. Hoe heb jij dat gedaan?
Hoe doe je dat in t dagelijks leven , ik heb namelijk echt een heel kort lo ...
Ja ik doe naast zorgen voor mijn zoontje ook niet veel. Hij maakt mij, ondanks de nachten, wel erg gelukkig. Ik moet wel zeggen dat ik steeds vaker eventjes de tv aan zet omdat ik niet de energie heb om constant met hem te spelen. Hij kan zich zelf niet vermaken helaas. Voor het huishouden heb ik echt geen energie. Mijn vriend probeert het een en ander te doen, en verder is het nog al een rommel. Het lukt me echt niet om ook dat er nog bij te hebben. Ik hoop elke dag op een wonder...