8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg😴

één jaar geleden

Reactie op YaVa

Ik volg😴
Is je kindje ook vaak wakker snachts?

één jaar geleden

Reactie op kimmiex

Is je kindje ook vaak wakker snachts?
Ja 4 tot 6 keer. Vannacht van 22.10 tot 4.00 uur bezig geweest hem weer te laten slapen. Het slapen is hier al vanaf week 2 drama. Hoe komt dit ooit goed..

één jaar geleden

Reactie op YaVa

Ja 4 tot 6 keer. Vannacht van 22.10 tot 4.00 uur bezig geweest hem weer te ...
Pfff zwaar hea , is dit altijd zo al geweest bij jullie ? Bij ons namelijk echt al 15 maanden lang zo vaak wakker :(

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt nog steeds bij mij in bed en alleen aan de borst. Ze wordt echt nog heel vaak wakker en heeft nooit langer dan 3 uur geslapen. Ik wil haar de borst afleren en in haar eigen bedje laten slapen, maar ik weet niet hoe. Hoe heb jij dat gedaan?

één jaar geleden

Reactie op kimmiex

Pfff zwaar hea , is dit altijd zo al geweest bij jullie ? Bij ons namelijk ...
Ja hier ook vanaf dag 1😴

één jaar geleden

Reactie op YaVa

Ja hier ook vanaf dag 1😴
Hoe doe je dat in t dagelijks leven , ik heb namelijk echt een heel kort lontje en nergens zin in ..

één jaar geleden

Reactie op kimmiex

Hoe doe je dat in t dagelijks leven , ik heb namelijk echt een heel kort lo ...
Ja ik doe naast zorgen voor mijn zoontje ook niet veel. Hij maakt mij, ondanks de nachten, wel erg gelukkig. Ik moet wel zeggen dat ik steeds vaker eventjes de tv aan zet omdat ik niet de energie heb om constant met hem te spelen. Hij kan zich zelf niet vermaken helaas. Voor het huishouden heb ik echt geen energie. Mijn vriend probeert het een en ander te doen, en verder is het nog al een rommel. Het lukt me echt niet om ook dat er nog bij te hebben. Ik hoop elke dag op een wonder...