18 Reacties
4 jaar geleden
Ah dat is echt walgelijk gedrag! Heel respectloos! Wat gaat er door zijn hoofd om dat te doen?!Hoe reageerde hij toen je hem confronteerde? Ik heb het niet meegemaakt tijdens een zwangerschap, maar leef wel met je mee. Heel veel sterkte met de beslissing die je moet maken en veel liefs voor jou!!
4 jaar geleden
Sterkte! Geef niet te snel op, maar zorg wel dat je niet alleen samen blijft voor het kindje, ik ken geen kinderen die daar ooit beter van zijn geworden als papa en mama zelf niet gelukkig zijn.
4 jaar geleden
Hoi Kimmie,
Ik zou gewoon een streep onder zetten. Ik heb het meegemaakt met de oudste van me. Haar vader gebruikte hard drugs dan. En hij wou haar niet. Dus de keuze was bij mij sneller gemaakt. Het is in begin best lastig, maar wat ik wel heb geleerd in de tijd dat ik alleen was met haar, als je niet kiest voor jezelf en je gaat eronder lijden dan lijd je kind automisch mee.
4 jaar geleden
Ik snap dat echt niet.. als aankomende vader wil je toch ook een goed voorbeeld zijn voor je kinderen. Ik zou hem voor nu ook het huis uitzetten. En gezien je al 2 kansen een keer hebt gegeven zou het voor mij klaar zijn. Je kan prima samen voor een kind zorgen zonder een relatie te hebben. Ik zou in ieder geval niet mijn leven willen delen met zo’n iemand. Je verdient het om gelukkig te zijn en hij heeft al bewezen dat hij jou dat niet kan maken.
4 jaar geleden
Reactie op Dignity88
Ah dat is echt walgelijk gedrag! Heel respectloos! Wat gaat er door zijn ho ...
Hij werd rood en ging rustig zitten en zei “hoe moet ik je dit gaan uitleggen” hij beweerd dat hij de spanning mist ofzo. Dus ik zei al tegen hem van je krijgt sex nu nog straks is dat over voor zeker een paar weken en nu al zoek je contact met een hoer . Ben er echt kapot van & z’n keuze maken is lastig hou super veel van hem. Zijn ook vorige week gemeentelijk getrouwd :(
4 jaar geleden
Hoi.
Als ik goed lees,dit is niet de 1x dat dit gebeurd in het verleden...
En wie weet,hoe vaak gebeurd wat je niet wist...🤷♀️
En nu,jullie krijgen een kindje en hij gaat gewoon door! 😔
Wat mij betreft is,ik zal zowiezo een eind maken,is niet goed voor je kindje als hij zo door gaat,jij hebt alleen maar stress,geen liefde meer...
En geloof me,hij gaat elke keer beloven dat zal nooit meer gebeuren,maar hij zal gewoon door gaan,want ik denk hij is gewoon zo'n persoon!
Het is zeker niet makkelijk alleen met je kind door gaan,maar ik denk voor de toekomst is veel beter voor jou en je dochter! ☺
Probeer aub.logisch nadenken,jij bent nog jong,(neem ik aan)jij hebt nog kansen om een goeie person vinden wie jou kan liefde geven,respecteer jou en hou van jou! ☺
Heel veel succes toegewenst met jou keuz,ik hoop dat je kan de juiste keuzes maken! 😊❤
4 jaar geleden
Hoi.
Als ik goed lees,dit is niet de 1x dat dit gebeurd in het verleden... ...
Kijk hij heeft z’n nummer opgeslagen in z’n telefoon , geappt hoe duur ze was & of ze een video wilde sturen om te kijken of het echt was . Dat was wss tijdens werk toen hij thuis kwam heeft hij dat nummer geblokkeerd zo is het gegaan. Weet niet wat hij er verder mee wilde want hebben een gezamenlijke rekening dus kan alles zien want voor zulke sex dates & calls en filmpjes moet je betalen ..
4 jaar geleden
Reactie op kimmiex
Kijk hij heeft z’n nummer opgeslagen in z’n telefoon , geappt hoe duur ze w ...
Zooo dat vind ik ook nog steeds niet oke...
Maar iedereen moet echt zelf weten...🤷♀️
Kijk,als je wilt hij niet loslaten,dat is ook prima,alleen kan zijn dat hij gaat veder,en jij krijgt alleen maar stress...🤷♀️
Kijk,we krijgen nu onze 3de kindje,we zijn samen al 15 jaar..
Met deze baby hebben we geen sex,sinds in get begin omdat ik niet prettig vind,en mijn man kan dit gewoon accepteren,omdat hij hou van mij heel veel...
Dit is de verschil tussen liefde en geen liefde,snap je? 🤷♀️
Maar jij moet echt zelf beslissen wat is goed voor je? Elke keer nadenken,wat doet hij tijdens werk,als hij thuis is en moet opeens weg waar gaat hij echt heen...
Dit soort dingen blijf in jou hoofd,en natuurlijk wat nu is ook gebeurd,misschien kan je hem weer vergeten,maar blijf altijd in je hoofd....
En dat is niet goed voor je 🤷♀️😔
4 jaar geleden
Ik heb dit ook meegemaakt En hij bleef maar doorgaan elke keer doet hij mij denkt dat hij het niet meer zou doen maar dan deed hij het toch Of gewoon terwijl dat ik sliep naast mij aftrekken terwijl dat hij naar andere keek en steeds met anderen praten Ik heb op dit moment gezegd dat ik niet verder wou We zijn en maandje uit elkaar geweest en ik zeg je eerlijk nadat maandje heeft hij het ook nooit meer gedaan want hij weet nu wat hij kwijtraakt met zulk gedrag en ik ben wel weer terug met hem maar ik ben nu weer zwanger en het maakt mij wel steeds onzeker en heb ook wel echt het gevoel dat ik hem nog steeds niet kan vertrouwen bij een ander in de buurt na 2 jaar
4 jaar geleden
Dit is gedrag wat niet geaccepteerd mag worden want dit betekent dat hij geen respect voor je heeft
4 jaar geleden
Hoi,
Wat ik ga zeggen is misschien een beetje vreemd maar ik doe het toch.
Mijn ouders hebben ditzelfde namelijk mee gemaakt toen mij moeder elke keer zwanger was van mij en mn 2 broers. Mijn vader had ook telefonisch contact, via de mail en ging hier later ook doodleuk naartoe voor seksuele handelingen. Mijn moeder kwam hier steeds aan het eind van haar zwangerschappen achter, waarna myn vader veel spijt had. Dit dus 3x zo. Eenmaal 12.5 jaar getrouwd verder ( geen idee hoeveeljaar verkering ervoor gehad te hebben ) deed myn vader het nog een keer. Dit is momenteel 9 jaar geleden. Mijn moeder wist al die jaren wat voor man het was en wist diep van binnen welke ellende hij elke dag met zich mee kon nemen. Eenmaal toen wij oud genoeg waren nam mijn moeder de beslissing om met ons bij hem weg te gaan.
Mijn moeder is dus in de tussentijd ( ruim 21 jaar lang ) ongelukkig geweest door de streken van mijn vader.
Punt is, dat er dus mannen zijn die nooit genoeg zullen hebben aan 1 vrouw en die dus vreemd gaan met een andere vrouw of gewoon naar een hoer gaan voor contact of meer.
Ik weet niet hoe jou vriend is maar aan je verhaal te lezen is hij voor herhalingvatbaar. Zelfs nu je zwanger bent van zijn dochter doet hij dit. Naar mijn mening had ik meneer zijn koffer gepakt en al buiten gezet. "Niet in mijn huis" !
Ik "snap" zijn gedachte gang dat hij het mist bij jou en dus elder zoekt maar zoals iemand anders al beschrijft hierboven je hebt dus verschil in liefde en dit is een van die vele verschillen.
Helpt het om hem het gat van de deur te wijzen en over een tijdje weer toe te laten? Geen idee, zal de tijd moeten uitwijzen. Zal hij dan niet meer vreemd gaan ? Ik denk van wel maar ook dat moet de tijd uitwijzen.
Ik wens je heel veel succes en sterkte in deze moeilijke tijd ! ☘❤
4 jaar geleden
Ik zit al de hele dag aan je verhaal te denken. Ik heb er niet op gereageerd, want ik weet gewoon niet wat ik je moet adviseren.
Hem verlaten is mss niet goed. Maar doorgaan heeft ook de nodige consequenties.
Het vertrouwen in hem is iig behoorlijk beschadigd en waar kiest hij voor?
Voor zijn gezin, voor zijn vrouw en ongeboren kind.
Of voor de constante verleiding om het verkeerde te kiezen.
Want is hij lijfelijk vreemd geweest, of alleen via de telefoon? Niet dat dat laatste geen vreemd gaan is hé!
I've been there...
Jaren geleden. Ik was niet zwanger maar we hadden al wel een kind. Mijn man had wél lijfelijk contact. Met een ander. En niet een keer.
De eerste keer had ik het hem vergeven. Althans, geprobeerd. Voor ons kind. Voor onze toekomst. Zelfs nog in huwelijks therapie geweest.
Nog geen 3 jaar later kwam ik erachter dat zij wederom in zijn leven was... En... Hij koos voor haar. Niet voor zijn eigen vrouw en bloedeigen kind. Het was de zwartste blz uit mijn leven.
Het was heel zwaar, maar ik ben uit het dal geklommen. Uiteindelijk heb ik mijn huidige man ontmoet en zijn we nu 8 jaar samen, en verwachten we een kindje.
Hij daarintegen,...
Zijn relatie met die ander ging na jaren uit, en hij heeft het geluk en vooral de liefde nooit meer kunnen vinden.
...
Ik wens je alle sterkte toe.
Vind het heel erg voor je.
Dat zeg ik.. Je verhaal zit al de hele dag in mijn hoofd omdat ik je pijn kan voelen.
Liefs x
4 jaar geleden
Reactie op Momslife
Ik zit al de hele dag aan je verhaal te denken. Ik heb er niet op gereageer ...
Aaawh wat vreselijk om dit te lezen zeg!! Maar fijn dat je nu gelukkig bent met je huidige man. Ik heb besloten om het nog een kans te geven puur omdat we bezig waren wat moois op te bouwen. Hij heeft alleen app contact gehad dat was eenmalig. Maar het ging mij meer om het feit dat hij zoiets zelf opzocht en de reden was dat hij de spanning miste ... 🥴 dus ik ga het zien als ik denk dat ik hem echt niet kan vergeven zet ik er ook een streep door.
Liefs
4 jaar geleden
Reactie op kimmiex
Aaawh wat vreselijk om dit te lezen zeg!! Maar fijn dat je nu gelukkig bent ...
Doe je heel goed hoor. Je geeft een relatie niet zomaar op.
Ik hoop dat hij van z'n fouten heeft geleerd, en het nooit meer zal doen.
Hij zal zijn stinkende best moeten doen om jou het vertrouwen terug te winnen. Helemaal nu je zwanger bent.
Veel sterkte toegewenst en probeer elkaar weer te vinden. Praat veel en investeer tijd in elkaar.
Go for it!!
😘