5 Reacties

één jaar geleden

Ik volg, hier ook ellende sinds een aantal weken nu en wij hebben het vooral rond half 5/5 uur in de ochtend. Wij hebben dan niet bij ons in bed gedaan want dat hebben wij van andere keren geleerd wanneer hij ziekjes was bijv en doet dan gaat hij niet slapen.

één jaar geleden

Reactie op bronswijk

Ik volg, hier ook ellende sinds een aantal weken nu en wij hebben het voora ...
Wat vervelend! Ja hier slaapt ze wel heel goed als ze bij ons ligt dus na een aantal gebroken nachten geef je wel toe door vermoeidheid. Nou sliep ze vannacht goed, is de jongste ziek.. ben al op vanaf 4 uur 🤦‍♀️🤦‍♀️

één jaar geleden

Niemand?

één jaar geleden

Mijn zus heeft dit met de kleine al gehad. Geen tips, behalve dat ze een aantal dagen ernaast is gaan liggen, totdat het ergste voorbij was. 🤷‍♀️ Ik kijk er niet naar uit dat deze fase hier komt. Wij hebben al een dergelijke situatie een paar weken geleden gehad. Mijn man heeft toen 2 weken bij haar geslapen, omdat we ook een kleine man hebben van nu 12 weken, maar toen 6 die voeding nodig heeft in de nacht en die ligt bij mij.

één jaar geleden

Reactie op M8276

Mijn zus heeft dit met de kleine al gehad. Geen tips, behalve dat ze een aa ...
Ja ze word in november 4 en hebben al rond haar 2e een fase met nachtangsten gehad, was echt ellende. Midden in de nacht ruim een uur krijsen en gillen en niks kunnen doen.. Gelukkig is dat over maar nu begint dit weer 🤦‍♀️🤦‍♀️. Gister ook weer om half 12 wakker en huilen en alleen maar bij ons willen slapen.. zodra ik dr weer hoor savonds of snachts denk ik al nee he daar gaan we weer...