12 Reacties

4 jaar geleden

Oh ik had ook zo'n ellende met spenen. Bij ons helpt uiteindelijk de difrax dental speen het best. En dan op de dr browns fles!

4 jaar geleden

Heb je de smalle of de brede dr browns spenen? Vind de smalle namelijk wel sterk lijken op die van diffrax

4 jaar geleden

Ik heb ook de difrax fles en heb ook n probleem. We gebruiken nu nutrilon omneo deze is iets dikker dan andere voeding. Alleen met de S speen gaat dit te langzaam en idd met de M speen veel te snel. Wij doen nu 20 min S speen en dan wisselen we naar de M speen. Dan is ze maximaal 30 min bezig met de fles. En het verschilt per keer hoeveel ze met de S speen al op heeft. Tis onhandig maar het werkt

4 jaar geleden

Heb je de smalle of de brede dr browns spenen? Vind de smalle namelijk wel ...
De smalle! Volgens mij is dr browns iets smaller en langer waardoor het bij de mondhoekjes niet helemaal aansluit en dus lucht mee naar binnen hapt

4 jaar geleden

Heb je de smalle of de brede dr browns spenen? Vind de smalle namelijk wel ...
Die zijn het zelfde ja. Alleen zijn de gaatjes bij difrax s groter dan bij browns 1 geloof ik.

4 jaar geleden

Reactie op Lelie99

Ik heb ook de difrax fles en heb ook n probleem. We gebruiken nu nutrilon o ...
Ja wij hebben dus ook al een paar keer tijdens de voeding gewisseld maar 1 het is idd onhandig en 2 het lijkt me voor haar niet fijn als het iedere keer anders is.. Weet niet of dat ze dat echt merkt hoor maar dat is mijn gevoel 🙈 Zou de 123 speen niet iets zijn??

4 jaar geleden

Reactie op BabyGirl

Ja wij hebben dus ook al een paar keer tijdens de voeding gewisseld maar 1 ...
Ik ben ook benieuwd naar de 123 speen. Maar kan niet echt veel ervaringen erover vinden en dan vind ik het nogal een risico om die te kopen

4 jaar geleden

Die 123 speen was hier echt een aanfluiting… overigens is het geen gaatje maar een streepje, komt dus sowieso veel meer melk uit. Ik zou dan de S speen wat groter maken.

4 jaar geleden

Misschien ligt het in dit geval niet aan de speen maar krijgt ze te weinig lucht tijdens het drinken. Even proberen met zoutoplossing voor de voeding. Dan kost het ook minder moeite om adem te moeten halen te drinken. Wellicht helpt dat

4 jaar geleden

Reactie op Ang6

Misschien ligt het in dit geval niet aan de speen maar krijgt ze te weinig ...
Ik zal dit eens gaan proberen. Op zich lijkt ze niet heel verkouden meer te zijn, alleen een beetje knorrig soms. Heb net de fles met S gegeven en nu laat ze 60ml staan omdat ze gewoon weer in slaap valt en dus gaat kokhalzen als ik de fles erin doe.. 🙄 lastig dit 😩

4 jaar geleden

Met een sateprikker het gaatje iets vergroten heeft hier geholpen, wij gebruiken ook difrax 's speen

4 jaar geleden

Reactie op Lelie99

Ik heb ook de difrax fles en heb ook n probleem. We gebruiken nu nutrilon o ...
Wij geven hier ook de nutrilon omneo. En idd de speen S duurt te lang, speen M gaat weer iets te snel. Gebruiken nu de 123 speen, misschien ook eens proberen? Stand 1 lijkt me net iets minder dan de M