Ik moet van me afschrijven ik ben doodongelukkig de relatie met mijn man is drama…..
Vandaag de geboorte van ons zoontje is het eigenlijk behoorlijk verslechterd mijn schoonmoeder bemoeide zich met als maar zeer negatief ik hoorde alleen maar dat ons zoontje koud was en te weinig kleren Seanad meer moest eten kortom ik/wij deden het niet goed..
Ik ben boos en geïrriteerd geworden en kregen vele ruzies wat niet oke was voor een pas jong gezin, ik man altijd gezegt je hoeft niet te kiezen maar als dit zo doorgaat ga ik helaas moeten kiezen maar ik wil hem niet kwijt ik hou van hem maar zijn moeder ik los haar uit ik kan haast niet uitstaan
Wat moet ik doen onze relatie is p dit moment echt niet oke inmiddels een jaar verder zijn moeder komt alleen op dagen dat ik werk en meer niet dus heb eigenlijk nu weinig last maar zijn moeder is zo erg dat ze hem appt precies op t tijdstip dat ik op me werk moet zijn omdat ze dan weet dat ik er niet ben nu komt kerst en alles eraan hun wilt ook kerst met haar maar ik absoluut niet pff ik voel me een zeikerd lig echt huilend in bed weet t echt allemaal niet meer