Hee meiden, ik ben een alleenstaande moeder en ik neem nu sinds juni antidepressiva. Echter is er echt iets rots. Ik ben erachter gekomen dat ik mijn kind(jes) in de nacht niet hoor. Ik schaam me hier rot voor en vind dit zo erg.
Ik heb zo veel gebroken nachten alleen gedaan en het lijkt nu alsof ik door dat geluid heen kan slapen. Iemand die dit herkent of ideeën heeft wat ik kan doen zodat dit niet meer gebeurt.
Ooww wat een rotgevoel .. ik heb het heel soms als ik een rustgever oxazepam neem.. dan wordt ik pas laat wakker als hij al eventjes huilt:( ik doe nu de babyfoon heel hard en leg hem heel dichtbij mn kussen..misschien een optie of had je dat al geprobeerd?
Gebruik je inderdaad een babyfoon ook ‘s nachts of ga je ervanuit dat je ze wel zal horen zo?
Ik gebruik een babyfoon en als ik erg moe ben zet ik dat geluid luider dan anders, dan wordt ik er wel wakker van.
Ken je niks aan doen ik zou even kijken naar iets met trilfucntie het kan ook zijn dat het tijdelijk is blijkbaar heb je toch ook je slaap wel hard nodig
Slaap je ver weg? Anders een optie om op zelfde kamer tijdelijk te slapen?
Anders zou ik dit overleggen met de psychiater. Ik weet dat ze hierin goed kunnen meedenken en wellicht andere opties hebben of dosering anders verdelen