6 Reacties

één jaar geleden

Ik ben zelf slechthorend dus hoor haar sws niet ik heb en speciale tril wekker met lichtflitsen misschien daar voor kijken?

één jaar geleden

Ooww wat een rotgevoel .. ik heb het heel soms als ik een rustgever oxazepam neem.. dan wordt ik pas laat wakker als hij al eventjes huilt:( ik doe nu de babyfoon heel hard en leg hem heel dichtbij mn kussen..misschien een optie of had je dat al geprobeerd?

één jaar geleden

Gebruik je inderdaad een babyfoon ook ‘s nachts of ga je ervanuit dat je ze wel zal horen zo? Ik gebruik een babyfoon en als ik erg moe ben zet ik dat geluid luider dan anders, dan wordt ik er wel wakker van.

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties. Ik heb zeker een babyfoon en die staat hard. Dat is dus juist het ergste vind ik… :(

één jaar geleden

Ken je niks aan doen ik zou even kijken naar iets met trilfucntie het kan ook zijn dat het tijdelijk is blijkbaar heb je toch ook je slaap wel hard nodig

één jaar geleden

Slaap je ver weg? Anders een optie om op zelfde kamer tijdelijk te slapen? Anders zou ik dit overleggen met de psychiater. Ik weet dat ze hierin goed kunnen meedenken en wellicht andere opties hebben of dosering anders verdelen